Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1
    Ingeschreven
    02/06/2017
    Berichten
    19

    924 1983 | Welke stoel past?

    Hallow! Ik zit met een beschadigde, gescheurde en verkleurde Pascha bekleding. Ik heb al gezien dat opnieuw bekleden een erg prijzig grapje is en de goede 2dehandse interieurs zijn of te duur, of te snel weer weg. Nu is mijn vraag: welke andere stoelen passen ook op de rails van de 924, zonder verdere aanpassingen? Stoelen van bepaalde Volkswagens of Audi's van rond die jaartallen? Wil natuurlijk geen saaie standaardstoel, maar wie weet heeft iemand een leuke sportstoel in z'n Golf 1 gegooid en die zou dan misschien kunnen passen.


  2. #2
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: 924 1983 | Welke stoel past?

    Wat heb je er voor over om alles opnieuw te laten voorzien van bekleding kijk maar eens in forum winkel van mij pag.3-5-29
    Laatst gewijzigd door M.B.H.; 07/09/2017 om 22:47.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #3
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: 924 1983 | Welke stoel past?

    Ja klopt, ze zijn snel weer weg....heb zelf ook héél lang rondgekeken naar een ander betaalbaar Pasha interieur (zeker als je dit type zoekt).
    Alternatieven zijn inderdaad de meer standaard stoelen, genoeg van te koop. Of laten fixen zoals Martin aangeeft, dan weet je zeker dat het netjes is. Kost wat, maar wel duurzamer op de langere termijn.

    Er zijn ook sportstoelen ed te koop, kijk ook eens op ebay. Die passen soms, of je zult een adapter moeten fabriceren, zijn er hier meerder die dat hebben gedaan volgens mij.
    Project 924....and nice driving


  4. #4
    Ingeschreven
    02/06/2017
    Berichten
    19

    Re: 924 1983 | Welke stoel past?

    De goedkoopste offerte voor het opnieuw laten bekleden van alleen het stoffen gedeelte, voor en achter, in een standaard stofje was €800. Dat was door iemand die net op zich zelf was begonnen. De echte bedrijven met naam begonnen bij €1200. Zoveel wil ik niet uitgeven. De auto hoeft niet in concourstaat te zijn, maar wel netjes en daarom mag een universele sportstoel ook, maar ik wil geen gedoe met railsen of adapters aanpassen. Vandaar de vraag of er andere auto's zijn met dezelfde bevestiging, want dan heb ik meer keus. De achterbank is natuurlijk wel alleen 924, maar als ik die in effen zwart vind, past dat goed zat bij zwarte sportstoelen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •