Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: ErikvanDijk

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    Ingeschreven
    09/09/2017
    Berichten
    2

    ErikvanDijk

    Stel je voor
    Goedemiddag allemaal,

    Mijn naam is Erik van Dijk, 22 jaar oud en woonachtig in Steenwijk, Overijssel.

    Samen met mijn compagnon run ik sinds een jaar een autohandel. Ook gevestigd in Steenwijk.

    Na twee jaar als hobby auto een Golf MK1 cabrio te hebben gehad vond ik het tijd worden voor een hobbyauto die meer rijplezier zou bieden en ook eventueel zou dienen als goede investering. De keuze voor een 924 was logischerwijs snel gemaakt.

    Mijn oog is gevallen op een exemplaar uit 1979. Nieuw geleverd in Zwitserland en sinds 2007 in Nederland. Een auto met uiteraard her en der sporen van gebruik, maar technisch goed en belangrijk, het is een harde auto. Een leuke basis om helemaal origineel te maken.

    Hij rijdt en schakelt goed. Van de week is de auto voorzien van een nieuwe verdelerkap en bougiekabels. Beide origineel Porsche. De auto loopt al een stuk mooier. Echter houdt de auto in tot 3000 toeren. Na 3000 toeren trekt ie een stuk beter. Net een turbogat (en het is toch echt geen turbo ;-)). Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

    Bijgevoegd een aantal foto's van de auto.

    Tot snel allen!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •