Resultaten 1 tot 6 van de 6

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    Ingeschreven
    21/10/2016
    Berichten
    79

    Op zoek naar onderdelen? | TEAB

    Wat bied je te koop aan:

    Op zoek naar onderdelen?


    Vraagprijs: TEAB

    Lokatie: Omgeving Bergen op Zoom


    Omschrijving:

    Vandaag met een man gesproken die nog allerlei onderdelen voor 924 heeft liggen.
    In 1982 heeft hij een 924 uit 79 gekocht. Een paar jaar terug heeft hij deze verkocht omdat hij geen garage bij zijn huis meer heeft en een te grote liefhebber is om de auto op straat te laten staan. Hij had zelfs nog een foto in zijn portemonnee van zijn auto en het deed hem duidelijk zeer dat hij hem moest verkopen. De prijs waarvoor hij hem heeft verkocht daar koop je nu een donorauto voor, als je alles vantevoren eens wist...

    Deze man heeft altijd zelf alles aan zijn 924 gedaan en heeft daardoor veel onderdelen verzameld. Plaatwerk en bijv buitenspiegels heeft hij met de auto verkocht maar alle goede onderdelen die hij had zijn nog steeds in zijn bezit. Hij heeft een kelder vol met spullen en we zullen doos voor doos moeten kijken wat er in zit. De zaken die hij zo wist te noemen die hij nog heeft zijn bijv. Achterlichten, moter voor de koplampen, startmotor, alternator, dashboardtellers etc. Hij wil er nu vanaf omdat hij in een grote stad woont en hij toch niet meer met zon auto mag rijden dus er komt er geen meer.

    Ikzelf ben geinteresseerd in de startmotor en de dynamo en een sportstuur wat hij heeft met Porschelogo.

    Mijn vraag is of er mensen zijn die nog bepaalde onderdelen nodig hebben. Over een paar weken ga ik uitzoeken wat hij allemaal heeft. Als ik weet wat iemand zoekt en wat je er maximaal voor over hebt, dan kan ik met hem overleggen of ik het mag kopen van hem. Stuur mij een PB wat je zoekt en wat je maximale prijs ervoor is en ik ga mijn best voor je doen als het op voorraad ligt

    mods: Als jullie van mening zijn dat dit topic verwijderd of verplaatst moet worden omdat het niet voldoet aan de richtlijnen dan hoor ik het wel en ga ik ervan uit dat jullie die actie nemen. Ik kan geen prijzen geven, geen foto's plaatsen van te verkopen artikelen omdat ik simpelweg niet weet wat ik tegen ga komen. De reden dat ik een topic heb aangemaakt is omdat ik zelf wat onderdelen wil hebben en ik hoop dat ik ook iets voor iemand anders kan betekenen. Naar mijn mening is daar dit forum voor. Wellicht doordat ik meerdere dingen kan overnemen kan ik de prijs voor iedereen nog extra drukken, iedereen blij. Mocht dit topic niet gepast zijn, dan alvast mijn excuses
    Laatst gewijzigd door mbembe; 10/09/2017 om 20:43.


  2. #2
    Ingeschreven
    07/12/2015
    Berichten
    11

    Re: Op zoek naar onderdelen? | TEAB

    heb intresse in het compleet lot


  3. #3
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Op zoek naar onderdelen? | TEAB

    Interresant om te zien wat er is, welke staat ed. En prijs uiteraard!


  4. #4
    Ingeschreven
    28/06/2015
    Locatie
    Hoofddorp/Bergen op Zoom
    Berichten
    127

    Re: Op zoek naar onderdelen? | TEAB

    Mijn auto staat in Bergen op Zoom. Kan wel een keer langs om te kijken... heb zowel t een en ander nog nodig
    Mvg,
    Vincenzo

    Porsche 924 2.0 1983
    Boeing 737-800 Mechanic


  5. #5
    Ingeschreven
    21/10/2016
    Berichten
    79

    Re: Op zoek naar onderdelen? | TEAB

    Ik ga binnenkort even kijken bij de beste man. Ik zal wel kijken of het interessant om op te schrijven wat hij allemaal heeft. Als er nu al iets is wat je zoekt, let me know Dan zal ik er extra op letten


  6. #6
    Ingeschreven
    22/04/2017
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    29

    Re: Op zoek naar onderdelen? | TEAB

    Ik ben in de markt voor een uitlaatspruitstuk zonder scheuren...


    Greets, Leon.
    06-2135 1367


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •