Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24
  1. #21
    Ingeschreven
    13/11/2016
    Locatie
    Nootdorp
    Berichten
    96

    Re: 924 1981 | alleen vonk bij uitschakelen

    ja hij loopt weer, ik heb nog niet verder doorgemeten echter bij het uit en inbouwen van het witte blokje vond ik ook nog eea aan draden van en naar het contactslot onder het dashboard die naar een losse " speaker" gingen die kennelijk van een oude startonderbreker was. Ik heb daar de losse zekering uitgehaald in de hoop die te overbruggen en daarna alles weer ingebouwd, Daarna liep ie weer. Morgen is de echte test als die dan nog loopt is het ok. Ik weet dus achteraf niet waar het aan lag.... Hoe dan ook was mijn oude witte blokje redelijk " lam" daar waar het contact met slot zat, zag er sowieso niet goed uit. Weet iemand overigens waar je die speciale schroeven kan bestellen (de drie) die de hendels vast houden aan het stuur blok? er zit 1 niet originele in bij mij die niet lekker past. Kan het zo snel nergens vinden op het net. Tips zijn welkom!
    Morgen ben ik weer in de gelegenheid te proberen en dan ook te rijden! (voorzichtig na zo'n tijd in de garage en de vele bijgewerkte onderdelen....).
    hard bezig de 924 te begrijpen..... en autotechniek voor beginners....


  2. #22
    Ingeschreven
    28/06/2015
    Locatie
    Hoofddorp/Bergen op Zoom
    Berichten
    127

    Re: 924 1981 | alleen vonk bij uitschakelen

    https://www.rosepassion.com/nl/cat/p.../schroef/P6699

    Alstu
    Staat wel een 1983 2.0 NA geselecteerd.
    Bestel gelijk wat andere specifieke dingen ivm verzendkosten... ze hebben bijna alles!
    Mvg,
    Vincenzo

    Porsche 924 2.0 1983
    Boeing 737-800 Mechanic


  3. #23
    Ingeschreven
    28/06/2015
    Locatie
    Hoofddorp/Bergen op Zoom
    Berichten
    127

    Re: 924 1981 | alleen vonk bij uitschakelen

    Grote kans dat je witteblok het was. Durf te wedden dat iedereen hiero deze vervangen heeft.
    En altijd vervelend als vorige eigenaren hebben lopen kloten met de kabelboom. Welke kleuren zijn de draden die bewerkt zijn?
    Mvg,
    Vincenzo

    Porsche 924 2.0 1983
    Boeing 737-800 Mechanic


  4. #24
    Ingeschreven
    13/11/2016
    Locatie
    Nootdorp
    Berichten
    96

    Re: 924 1981 | alleen vonk bij uitschakelen

    ik zal komend weekend een foto maken kan ik gelijk leren hoe dat te uploaden. mijn auto barst echt van de " extra" draden die schijnbaar nergens heen gaan dan wel los bungelen. ga die maar 1 voor 1 meten en als er niets op staat verwijderen?
    hard bezig de 924 te begrijpen..... en autotechniek voor beginners....


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •