Heb in afgelopen jaren al vaker geroepen dat mijn project weer werd opgepakt, toch telkens weer stilgevallen.
Heb de auto inmiddels 9 jaar in bezit, maar auto staat al ruim 5 jaar stil.

Eind vorig jaar definitieve slinger gegeven en auto is inmiddels op weg naar de straler.
Een voordeel van een langdurig project is dat je in loop der tijd wel je idee evolueert en rijpt tot een besluit wat je precies wil.
5 jaar geleden bij aanvang van project had ik het idee om mijn 76'er weer helemaal terug naar origineel te restaureren.

Gaandeweg de ontmanteling kwam ik er steeds meer achter dat dat wellict toch niet de goede weg was, om te beginnen had ik niet meer de originele motor en versnellingsbak.....

Racen is een passie van me evenals klassieke auto's, zodoende onstond langzaam maar zeker de wens om mijn auto om te bouwen naar een klassiek ogende racer in de stijl van auto's uit eind jaren 60 begin jaren 70 zoals je die wel ziet racen op bijv. de Goodwood Revival.

Geen hypernerveus opgevoerde auto, maar wel 1 met wat meer beleving bij een zo groot mogelijke betrouwbaarheid.
Ook geen auto die alleen op circuit te gebruiken is, moet gewoon auto zijn voor openbare weg.

In loop der jaren veel verschillende onderdelen via dit forum aangeschaft en zoals gemeld is project nu pas echt goed van start.

Eind week 16 hoop ik de koets te kunnen wegbrengen om halve rolkooi aan te brengen.
Vervolgens zal de auto naar de spuiter gaan.

Ik hou jullie op de hoogte in komende maanden.

Gr. Jeroen