Resultaten 1 tot 7 van de 7
  1. #1
    Ingeschreven
    22/04/2017
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    29

    De aanhouder wint...

    Inmiddels alweer meer dan een jaar geleden dat we voor het eerst gingen kijken, maar eindelijk is het dan zover!
    Een hele waslijst van onderdelen is vervangen (dus de helft van het lijstje is ongeveer afgewerkt) en meer dan eens was het ene onderdeel of issue gefixt of er ging weer wat anders stuk. Welhaast om moedeloos van te worden...
    Maar de aanhouder wint, dus hebben we sinds afgelopen week een verse APK en staat de wagen op de weg!

    Achteraf bezien een mooi moment, want zoonlief heeft ook met succes z'n examens afgesloten...



    De Porsche Racing Days kwamen net even te vroeg, maar volgend jaar zijn we erbij en hopelijk ook eerder op een meeting!
    Graag tot dan.


  2. #2
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: De aanhouder wint...

    Das mooi nieuws! Dubbel gefeliciteerd! En nu lekker genieten van de 924 :-)


  3. #3
    Ingeschreven
    22/04/2017
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    29

    Re: De aanhouder wint...

    Dank je wel!
    Genieten was het al, maar nu het ook de weg op mag is het nog mooier...
    Gaat echter nog wel even duren voordat alles op de lijst is afgewerkt, maar daar is het een hobby voor.


  4. #4
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: De aanhouder wint...

    Dat is het ding met lijstjes, bovenaan afstrepen en onderaan weer aanvullen ;-)


  5. #5
    Ingeschreven
    22/04/2017
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    29

    Re: De aanhouder wint...

    Tenzij iets om voorrang vraagt: de onsteking geeft problemen...
    Soms wel vonk, soms niet. Ik verdenk de Bosch-unit (dat grijze kastje linksvoor). Brandstof komt bij de verdeler en naar de injectoren in elk geval.
    Gelukkig wel al tweehonderd kilometer kunnen genieten!
    Ook dit gaat weer goed komen.


  6. #6
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: De aanhouder wint...

    Kan Het Kastje Zijn of Bobine of te veel horizontale speling op de verdeler as.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  7. #7
    Ingeschreven
    22/04/2017
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    29

    Re: De aanhouder wint...

    Dank voor de reactie!
    Het is inmiddels opgelost: er bleek een lek te zitten in de rubbers van de LMM naar het inlaatspruitstuk. Daar had ik er nog eentje van in de reserve dus het bleek gelukkig maar een klein euvel...

    Het valt me trouwens op hoe mooi strak deze auto stuurt! Ook het weggedrag in de bochten vind ik een aangename verrassing. Zeker in vergelijking met andere auto's van rond die leeftijd (zelfs wat nieuwer). Moet zitten in de kwaliteit van Porsche engineering...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •