Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14
  1. #11

    Re: 924 nummer 1 van Badshot

    Toch niet weer een gratis 924 in de aanbieding en deze keer nog in de buurt ook he :grin:

    Edit: Toch verder weg dan ik dacht, 207km enkel, gelukkig maar :lol:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  2. #12
    Ingeschreven
    19/05/2008
    Berichten
    6

    Re: 924 nummer 1 van Badshot

    Nou de rollende wisselstukkenbak is weg jonges. Een vriend van mij gaat er hem eens mee bezig houden. Ik mag jullie met enige trots melden dat de blauwe gekeurd en wel is. De brandstofpomp heeft me wel wat problemen dus die is dringend aan vervanging toe. Verder heeft ie wel de neiging om zo nu en dan eens uit 2de te springen dus de boite is ook bijna aan het einde van zijn verhaal. Heb voor de gein wel eens een sprintje gedaan tussen mijn porsche en mijn bmw E36 316i compact(intussen toch al 118PK) en wat blijkt. Opa porsche trekt zich nog aardig uit de slag. Heel nipt verloren eigenlijk. Ik denk als ie helemaal in orde staat dat hij wel eens zal mogen zeggen: "eat dust lill' boy!"

    Een Belgische meeting mag wel eens van mij hoor. Anders moet je maar naar de meeting van de VWclub Charlys komen. Daar staan enkele pronkstukjes van oude VWbakjes en ook een 2tal 356's.

    Groeten uit België,
    Bert


  3. #13
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: 924 nummer 1 van Badshot

    Ik mag jullie met enige trots melden dat de blauwe gekeurd en wel is.
    Gefeliciteerd Bart! :grin:


  4. #14
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: 924 nummer 1 van Badshot

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BadShot
    De brandstofpomp heeft me wel wat problemen dus die is dringend aan vervanging toe.
    Die heb ik nog een nieuwe liggen pb me als je interesse hebt.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •