Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14
  1. #1
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.676

    Klaar voor de winter?

    Het is weer 1 december.... wie heeft de P weer op stal gezet? Nog mooie plannen deze periode of wordt het uitzitten tot het voorjaar?
    Project 924....and nice driving


  2. #2
    Ingeschreven
    30/06/2009
    Locatie
    De Liemers
    Berichten
    340

    Re: Klaar voor de winter?

    Afgelopen dinsdag een stukkie gereden nadat ik de auto goed had gewassen. Bandjes op 3 bar en de opslag ingereden. Vrijdagavond het dekentje erover gelegd en zachtjes welterusten gezegd (dat laatste blijft onder ons!).

    Ere liggen nogal wat plannen en projecten; een hele achteras, intussen in delen en schoon gestraald en deels verzinkt met nieuwe rubbers en lagers in elkaar zetten. Ook ligt er een goede tussenas en benzinetank. Hopelijk volgend jaar een keer met de monteur de boel gaan plaatsen. Dat is zo'n beetje de halve auto wegsleutelen....
    924S '87


  3. #3
    Ingeschreven
    08/12/2009
    Locatie
    Lille
    Berichten
    119

    Re: Klaar voor de winter?

    Aanstaande zaterdag nog de nacht van de klaplichten met de transaxle club. Echt veel rij ik er niet mee, maar ik let daarbij niet op de seizoenen, maar eerder of er al dan niet gestrooid is op de weg...
    Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.


  4. #4
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.676

    Re: Klaar voor de winter?

    Hahaha, zeker geen overgansregeling in België zoals wij kennen!


  5. #5
    Ingeschreven
    20/09/2018
    Berichten
    19

    Re: Klaar voor de winter?

    Mijn 924 is uit logeren voor de 3 maanden, maar ik wil de voorwiel ophanging demonteren en roestvrij maken, zit voor en achter roest op. en misschien de schokbrekers vervangen, alleen twijfel ik nog tussen Sachs of bilstein. en naar de motorkap kijken, volgens mij is die geknikt, dus al met al hoef ik mezelf niet te vervelen!


  6. #6
    Ingeschreven
    19/06/2015
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    102

    Re: Klaar voor de winter?

    Die van mij staat ook weer braaf in een hoekje van de garage te wachten op 1 maart. Ik wil deze winter mijn vorremklauwen vervangen, deze zit speling op en wanneer ik over een klinkerweg rij geeft dat een iritant klapperend geluid.


  7. #7
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.676

    Re: Klaar voor de winter?

    Mooie winterklusjes mannen! Zou het rammelen ook de beschermplaat kunnen zijn, of is de remklauw echt aan revisie toe?


  8. #8
    Ingeschreven
    20/09/2018
    Berichten
    19

    Re: Klaar voor de winter?

    Of de stabilisator rubbers


  9. #9
    Ingeschreven
    19/06/2015
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    102

    Re: Klaar voor de winter?

    Complete rubberset, draagarmen schokbrekers e.d. zijn reeds vervangen, wanneer ik tegen het wiel sla hoor ik de klauwen ook :-(


  10. #10
    Ingeschreven
    20/09/2018
    Berichten
    19

    Re: Klaar voor de winter?

    Tsja, dan blijft er weinig over natuurlijk


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •