Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Mirco M

  1. #1
    Ingeschreven
    17/12/2018
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    5

    Mirco M

    Stel je voor
    Hallo mensen,

    Mijn naam is Mirco, ik ben 26 jaar, woon in het Drentse Hoogeveen en ben eigenlijk van jongs af aan al vrij groot Porsche fan.
    Het begon eigenlijk allemaal zo'n ruin 10 jaar geleden bij mijn eerste bezoekje aan het destijds ''grootste rietgedekte Porsche showroom van europa'', bij Theo Jansen in de Wijk.
    In de jaren hierna volgden ook vele bezoekjes aan Porsche centrum Groningen waar ik wel uren kon weg kwijlen aan de prachtige Porsches die daar stonden te pronken in de showroom.
    Ook was ik (en ben ik nog steeds) geregeld te vinden bij het TTCircuit van Assen waar ik met mijn cameraatje rondliep met de hoop nog een glimp op te vangen van wat Duits schoon.
    Totdat we uiteindelijk bij het jaar 2018 aankwamen en ik (ook dankzij wat info opdoen bij het 924forum) besloot mijn zoektocht naar mijn 1e echte eigen Porsche te starten.
    Persoonlijk was ik niet echt zo kieskeurig tijdens mijn zoektocht naar mijn eigen 924, de auto moest uiteraard wel in een beetje redelijke staat zijn maar er mocht daarbij ook wel iets opknapwerk aanzitten.
    Als ex automonteur leek het mij helemaal geweldig om aan mijn eigen Porsche te kunnen en mogen sleutelen.
    En jahoor, ik mag mij nu sinds een aantal dagen officieel Porsche eigenaar noemen, echt nog steeds wel een beetje onwerkelijk hoor!
    Hierbij ook een paar foto's van mijn 81er 924 waar ik afgelopen 2 dagen eerst nog even lekker in getoerd heb voordat hij voor ongeveer een halfjaartje op stal gaat.
    Na deze 2 dagen al een kleine ''to do list'' voor de Porsche kunnen maken.
    Het is mijn bedoeling om de auto eerst even rustig van top tot teen onder de loep te nemen, met name eerst motorisch etc..
    Een aantal jaar geleden is bij de Porsche o.a. de koppakking en koppeling al vervangen dus dat scheelt alweer.
    Misschien dat ik ook nog wel even een project paginaatje aanmaak waarin jullie de vorderingen van mijn 924 kunnen volgen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  2. #2
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822
    Hey Mirco M, bedankt voor het voorstellen! Veel plezier


  3. #3
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.675

    Re: Mirco M

    Goed man! Welkom hier, ben benieuwd naar je project!


  4. #4
    Ingeschreven
    25/01/2009
    Berichten
    929

    Re: Mirco M

    Welkom mirco,

    Geniet van de wagen, ziet er in elk geval wel oke uit.

    Dopre


  5. #5
    Ingeschreven
    30/06/2009
    Locatie
    De Liemers
    Berichten
    340

    Re: Mirco M

    Mooie auto en een goed verhaal. Ik vind het een goed voornemen om een projecttopic aan te maken in het nieuwe jaar!
    924S '87


  6. #6
    Ingeschreven
    13/12/2015
    Locatie
    Oost Nederland
    Berichten
    86

    Re: Mirco M

    Welkom Mirco, je kunt hier veel technische tips & trics opdoen. Succes met je project.
    Porsche 924 Turbo, "Mal sehen was er aushält".


  7. #7
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: Mirco M

    Welkom in het 924 walhalla


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  8. #8
    Ingeschreven
    13/11/2018
    Berichten
    10

    Re: Mirco M

    Mooi!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •