Pagina 2 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 53
  1. #11
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Beetje rondkijken naar 924...

    Gelukkig staan er genoeg 924s te koop voor redelijke bedragen, deze vind ik persoonlijk erg mooi...


  2. #12
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Beetje rondkijken naar 924...

    Klopt. Is inderdaad wel een heel nette auto zo te zien. Vind alleen die aftermarket spoiler niet mooi. Geef mij dan maar de originele die aan de klep/achterruit vastzit. Dacht trouwens dat die in het jaar dat deze auto gebouwd is al standaard was...? Ja, en die auto staat voor mij wel heeeel erg ver weg. Staat in de buurt daar nog een auto te koop die ik wel 'ns zou willen bekijken. Die auto van 'Maaike' die al eerder in 'Leuke Porsche te koop' besproken is. Misschien dat ik er een keer een dagtripje van moet maken... :grin:


  3. #13

    Re: Beetje rondkijken naar 924...

    hoi,


    Misschien is dit wat ik heb deze al bewonderd. Ben ook opzoek om voor mij de juiste 924 te vinden.

    Ik heb deze kar bij hofman bekeken en zelf foto's gemaakt de foto's van mij ipv die van Hofman zijn net iets duidelijker ops:

    scherper foto's geschoten met mijn toestel, vind je hier !

    veel plezier met je zoektocht

    Bert


  4. #14
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.513

    Re: Beetje rondkijken naar 924...

    Die is inderdaad wel de moeite waard om naar te kijken, als je een automaat natuurlijk geen probleem vindt....
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  5. #15
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Beetje rondkijken naar 924...

    Misschien is dit wat ik heb deze al bewonderd
    Die ziet er inderdaad goed uit. Maar hij is de komende drie jaar nog niet belastingvrij (scheelt toch paar honderd Euro per jaar) en ja, die automaat. Dat vind ik dan toch wel een heel klein beetje jammer. Maar thanks for de tip!

    Anyways, even 'n update. 't is best leuk hoor een beetje oriënteren op het 924-aanbod, maar bijna alle auto's die ik wil zien staan in Limburg, Friesland of Drente.... En da's best vervelend als je zoals ik in het uiterste westen van de randstad woont (als ik hier de straat uit fiets, sta ik praktisch op 't strand). Dus ik was blij dat ik eindelijk een auto bij mij in de buurt had gevonden. Ben vandaag even gaan kijken. Aardige gast wel. 'n auto uit '79 (helaas niet één of twee jaartjes jonger...), maar goed, ik dacht: niet geschoten... Op de foto zag ie er best aardig uit. Vooral 't interieur zag er netjes uit (stoelen heel!) en originele Porschespoiler achterop, nieuwe uitlaat (midden en eind) en nog wat zaken vernieuwd. Maar, dan sta er ernaast en bekijk je 'm eens goed en dan zijn er toch weer wat dingen. Er zaten op meerdere plaatsen bij de randen plekjes die aandacht nodig hebben en waarschijnlijk beetje laswerk zelfs. Ben er toch even in gaan rijden. En oh, wat was dat lang geleden. Wow! I loved it!!!! Dat geluid, die geur, dat lekkere primitieve (rijdt in 'n jonge A3 met tiptronic, cruiscontrol, etc., dus dat was wel effe wat anders). Nee, dat was echt even heel gaaf weer! Alleen daarom al goed dat ik ben geweest. O.k., bij de plaatselijke VW/Audi-dealer even op de brug gehad. En ja, toch ook nog wel wat dingen. Rem en benzineleidingen moeten vervangen, remmen ook niet super en paar kleine aandachtsplekjes onderop (niet heel heftig op zich). Moet nog nieuwe apk en klaplampen voor is wat met de bedrading. Zit verder een sportbak in (1e versnelling links achter); da's wel grappig. Maar weet niet of ie helemaal o.k. is...
    Al met al toch wel een erg groot avontuur. 't is geen rotte kar, maar wel wat veel dingen nog voor de prijs. Kan er wel 'n set telephone dialvelgen bij krijgen. Da's wel weer grappig. Maar ga 'm toch even laten staan. Hij staat al maanden te koop. En de eigenaar is 't goed zat. Schiet echt niet op; hij heeft zelfs al gedacht 'm naar de sloop te brengen toen ie 't op een gegeven moment even niet meer deed... Kijk rustig even verder weer. Best goed denk ik om er wat meer te zien en rijden. To be continued...


  6. #16
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Beetje rondkijken naar 924...

    Wat zoek je dan / en hoe snel .
    bj :
    prijs ?
    Kleur ?
    Technische staat ?
    Zit hier nog iets tussen Mischien M.
    http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa...csearch.search
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  7. #17
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Beetje rondkijken naar 924...

    Ah, die rode heb je bekeken... staat inderdaad al even te koop. Best lastig om een 924 te verkopen- het moet een erg mooie of een zeldzame uitvoering zijn, anders kom je er niet meer vanaf.


  8. #18
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Beetje rondkijken naar 924...

    Ik denk dat als je een nette en in goede staat verkerende 924 hebt je hem best snel kunt verkopen. Voordat ik de mijne aanschafte heb ik er echt veel bekeken. Teleurstelling na teleurstelling. Heb zelfs overwogen het hele idee te laten varen.

    Ik zou niet al te kritisch zijn wat betreft een achterspoiler. Ik zelf heb ook niet de originele maar een van Zender. Maar de auto verkeerd zowel uiterlijk als van binnen in bijzonder mooie staat. Dat vind ik dan toch wel afwegen tegen de spoiler.

    Mijn ervaring is, niet alleen met betrekking tot mijn 924, dat je bij een auto een goed gevoel moet hebben. Voordeel van veel kijken is dat als er een keer een mooie is je dit ook direct door hebt.


  9. #19
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Beetje rondkijken naar 924...

    Wat zoek je dan / en hoe snel .
    Nou, heb absoluut geen haast hoor. En eigenlijk wil ik eerst m'n A3 TDI kwijt, maar die hebben we waarschijnlijk nog tot het eind van het jaar nodig. Dus, rustig aan... Volgens mij alleen maar handig als je de tijd hebt. :grin: Mijn ideale auto: een belastingvrije auto van bouwjaar '80 of later, gave carroserie, bodem, etc., net interieur, technisch in goede staat, met zoveel mogelijk onderhoudshistorie, geen grote investeringen nodig en liefst een targadak. Verder lichte voorkeur voor een witte en vind Pasha-interieur (of zwart); en telephone dialvelgen erg mooi. Ja ja, we zijn veeleisend.... :lol: ; maar goed, 't zijn wensen en niet allemaal harde eisen.
    Voordeel van veel kijken is dat als er een keer een mooie is je dit ook direct door hebt.
    Ja, dat denk ik dus ook.


  10. #20
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Beetje rondkijken naar 924...

    Gisteren toch maar 'ns gaan kijken naar die turbo II uit Nieuw Vennep (op Marktplaats). Is heel erg in de buurt bij mij. Ook even stukje in gereden. Dat was even lekker! Rijdt toch best wel door met die 177 peekaatjes! Maar zo'n sportbak (1e onder) is toch wel even wennen, hoor. Maar goed, zo te zien wel 'n redelijk nette auto, maar toch ook nog wel 'n paar dingen. Ergste was de achterkant van de auto. Onder de achterlichten en boven de bumper, achterste carrosseriedeel dus, op de hoeken is aan beide kanten een heel slecht reparatie gedaan, die nu dus aan 't roesten is. Dat wordt laswerk. En toch nog een klein beetje vochtige bekleding aan de passagierskant (zijn er ook auto's zonder lekke accubak?). Had wel heel erg hard geregend en het targadak lekte niet. Nou ja, daarnaast nog wel wat dingetjes dus (o.a. lekkende kofferbakdeksel/achterruit, niet werkende k.m.-teller/snelheidsmeter). Wel leuke auto en ook 'n scherpe prijs, maar ik kijk nog even verder. Kan nooit kwaad om nog 'n paar auto's te bekijken. Twijfel ook of ik wel 'n turbo moet kopen voor dagelijks gebruik. Heb toch altijd beetje 't idee van hoe simpeler, hoe minder er stuk kan en dan is 'n gewone standaard 924 misschien wel 't verstandigst.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •