Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20
  1. #1
    Ingeschreven
    26/11/2010
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    29

    Wink Blower blaast geen warme lucht

    Beste mensen,

    Gaarne advies : Heb een porsche 924 2.0 uit 1978. De blowers doen het wel, maar krijg geen warm lucht. Wat zou er aan de hand kunnen zijn ?

    Ook als ik kijk naar mn dashboard lichtjes ( accu , pomp enz... ) brand er aan de rechterkant een soort van wiel roodgekleurd. Ik kan zo niet op internet vinden wat het betekent.

    Zijn deze dingen makkelijk te verhelpen ? Zoja , welke produchten moet ik dan aanschaffen ?

    Groetjes Wietse ( zie ook forum: verzekeringen bij elektrisch. daar heb ik ook nog een paar vragen )


  2. #2
    Ingeschreven
    23/07/2010
    Berichten
    123

    Re: Blower blaast geen warme lucht

    Even de handrem er af halen


  3. #3
    Ingeschreven
    26/11/2010
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    29

    Re: Blower blaast geen warme lucht

    Weet je zeker dat dat het is ? Kun je ook een foto ervan maken hoe het erbij jou uitziet?
    ps : handrem zit er niet op hoor...


  4. #4
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Blower blaast geen warme lucht

    De kachel doet het, naar alle waarschijnlijkheid, niet omdat de kachelkraan dicht blijft staan(kabel gebroken) De kachelkraan kun je onder de motorkap openzetten. Ik heb ff geen foto bij de hand waar die zou moeten zitten. Tegen het schutbord aan thv de wur. Er zit een, of een metalen handel of een witte plastic handel aan, als je deze naar de linkerkant van de auto trekt gaat ie open en heb je warme lucht. Ik hoop dat je het kunt vinden zo.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  5. #5

    Re: Blower blaast geen warme lucht

    Laatst gewijzigd door sjones; 11/01/2011 om 11:51.
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  6. #6
    Ingeschreven
    26/11/2010
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    29

    Re: Blower blaast geen warme lucht

    Bedankt, lampje is nu inderdaad uit!

    Blower hendel kan ik niet vinden... Iemand toevallig woonachtig in Friesland? haha....

    Groetjes Wietse. Die nu druk is met de radio...heb geen stroom op de kabels... Even kijken of ik het via de stekker van de aansteker kan doen.


  7. #7
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Blower blaast geen warme lucht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seneca Bekijk Berichten
    Bedankt, lampje is nu inderdaad uit!

    Blower hendel kan ik niet vinden... Iemand toevallig woonachtig in Friesland? haha....

    Groetjes Wietse. Die nu druk is met de radio...heb geen stroom op de kabels... Even kijken of ik het via de stekker van de aansteker kan doen.

    Tja als je de radio via de sigaretten aansteker aansluit heb je misschien geen kachel meer nodig!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  8. #8
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Blower blaast geen warme lucht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captainfrasca Bekijk Berichten
    Tja als je de radio via de sigaretten aansteker aansluit heb je misschien geen kachel meer nodig!
    haha, een echt gezellig haardvuurtje in je Porsche........:help:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  9. #9
    Ingeschreven
    26/11/2010
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    29

    Re: Blower blaast geen warme lucht

    Haha, nee enkel de stroom daar vanaf tappen...of hebben jullie andere suggesties?


  10. #10

    Re: Blower blaast geen warme lucht

    Bij mijn wagen komt er alleen warme lucht uit de ventilatie voor het raam of bij de voeten als hij daar op staat. Uit de rest van de roostertjes komt bij mij altijd buitenlucht.

    Bij mij was ook mijn kachelkraan vastgerot en onbruikbaar toen ik m'n auto kocht, later nog vervangen. Deze zit tegen het schutbord aan als je bij de bobine naar beneden gaat (in ieder geval bij mij). Even zoeken en iemand de hitte laten veranderen en zie je vanzelf of de kachelkraan beweegt of niet.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •