Heb ik een heel referaat geschreven, blijkt het niet geplaatst te zijn....weird.
Ondanks de lekkage toch een poging gewaagd om te starten............nada, helemaal niets!!
eerst gestart zonder brandstof relais en ontsteking, dit om eerst olie in het blok rond te pompen, bij de derde ronde ging ook het oliedruklampje uit!! dus olie rondgepompt, dan starten met relais en ontsteking.............helemaal niets.
Géén brandstof op de injectoren, geen een van de 4, alle bougies kurkdroog. Heb wel druk op de spinnenkop, en ook naar de drukregelaar, en ook naar de koude startklep, maar dus niet op de injectoren.
Het was al wat laat op de avond, dus uiteindelijk de startpoging verder gestaakt. Heb wel gelezen dat de drukregelaar eigenlijk minimaal 11,5 volt wil zien, dat hadden wij bij het starten niet. Accu was redelijk, maar gaf tijdens starten een spanning van om en nabij 10 volt. Volgende x de accu eerst maar eens netjes opladen en dan weer proberen, hebben jullie nog andere ideeën wat het kan zijn???
Nog bedankt voor alle reacties trouwens; altijd leuk als mede enthousiasten mee kijken en reageren.
Zoals gezegd had ik laatst al een heel stuk getypt over materialen en waar gehaald, maar is dus nooit geplaatst, bij deze doe ik een nieuwe poging.
Veel onderdelen via Rose Passion besteld; waaronder: alle lucht delen, bougie kabels, bougies etc.
Bij Rose Passion kregen we de verkeerde bougiekabels, deze waren te kort. Via hun site melding van gemaakt, en binnen 2 dagen een nieuwe set thuis gestuurd gekregen. Wel eerst tegen bijbetaling, maar dat word keurig weer terug gestort bij retour zenden van de te korte kabelset.
Olie en vacuumslangen bij de lokale autoshop gehaald, net als de slangenklemmen.
Trillingsdempers via een ander kanaal besteld.
Alle brandstof benodigdheden zoals: pilaren, banjo's, slangen, pershulsen, koperringen etc. besteld via de site van INDI.nl
Hier heb ik 4mm staal omvlochten brandstofslang voor gebruikt, en voor aanvoer vanaf het filter naar de spinnenkop 6mm staal omvlochten slang.
Op INDI is veel te vinden voor brandstof benodigdheden.
Via de site van HBM een 12 Ton hydraulische hand perstang gekocht om de koppelingen te kunnen persen. Tot op heden zijn alle koppelingen droog.
Nu eerst maar eens de accu op een goede spanning brengen, en dan weer starten.
Alles staat nu een beetje op een lager pitje i.v.m. verhuizen en verbouwen.