Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: lovepor

  1. #1

    lovepor

    Stel je voor
    Goededag 924 forum leden, ik heb mij vandaag aangemeld bij jullie leuke Porsche 924 Forum. Goed gebruik is dat ik mij dan ook even voorstel. Mijn Naam is Govert en ik ben in het bezit van een Porsche 924 uit 1978. Nadat deze auto niet via een bekende biedingen website werd verkocht heb ik de aanbieder gebeld en zijn we tot een overeenkomst gekomen verleden jaar zomer. De auto had wat transportschade en in eerste instantie wilde ik dat laten repareren. Er bleek echter toch ook op diverse plaatsen roest te zitten en er was ook bijna op ieder paneel wel wat schade. Daarom besloten om de hele auto aan te pakken en inmiddels weer volledig roestvrij en weer in de originele kleur diamantzilver. De auto is niet meer op de weg geweest sinds 1998 dus zal nog een hoop moeten doen om de auto weer op de weg te krijgen. Maar dat is de hobby die we denk ik allemaal delen om deze autos op de weg te houden.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  2. #2
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822
    Welkom op het forum lovepor.


  3. #3
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.675

    Re: lovepor

    Welkom Govert, mooi project! Succes ermee. En nee, auto mij niet bekend. Heb je wel iets mee gehad aan documentatie of geschiedenis?


  4. #4

    Re: lovepor

    Er zat wel een boekje bij maar is van 1979 en door de dealer erbij gedaan in 1981 bij de verkoop. Daar staat een naam in die ik ga contacten. Dealers deden dat vroeger wel vaker heb ik begrepen. Wellicht is dat de tweede eigenaar maar zou ook graag willen weten wie de eerste eigenaar was.


  5. #5
    Ingeschreven
    08/12/2009
    Locatie
    Lille
    Berichten
    119

    Re: lovepor

    Welkom en veel plezier gewenst, hier en met de wagen!
    Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.


  6. #6

    Re: lovepor

    Dank voor de leuke welkome reacties. Hoop ook een bijdrage te kunnen geven .


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •