Resultaten 1 tot 5 van de 5
  1. #1
    Ingeschreven
    21/02/2017
    Berichten
    12

    924 | test 123123123

    Beste 924liefhebbers,

    3 dagen geleden was ik helaas aan de beurt, kruispunt naar links, 2 baans. Vrachtwagen op rechterbaan, ik dacht er wel even links langs te kunnen, vrachtwagen neemt de bocht te scherp, komt op mijn rijbaan. Had t al gauw door dus op de rem gestapt, helaas mocht het niet baten en ben ik alsnog geramd. Als ik doorgereden was, weet ik niet hoe het afgelopen was...

    Gelukkig heb ikzelf niks, maar is mijn mooie 924 wel flink beschadigd. Ik zal zo wat foto's delen.
    Ik ben all-risk verzekerd, en het was ook niet mijn fout.

    Nu is mijn vraag aan jullie, wat raden jullie aan? Ik kom zelf uit Noord-Holland, en twijfel of ik 'm laat repareren en waar.
    Univé wilt graag dat ik bij een aangesloten reparateur zoals Stokvis de schade laat taxeren en repareren maar ik twijfel of mijn 924 daar goed af is.
    Als die gerepareerd wordt wil ik 'm natuurlijk zoals die was, qua kleur, velg enz.
    Mijn 924 is in het verleden al is overgespoten door de vorige eigenaar, iemand enig idee waarop deze schade getaxeerd gaat worden?
    Garages die jullie aanraden? Of schadetaxateurs onder ons?
    Ik hoor heel graag van jullie!
    Mvg,
    Daniel96

    EDIT: hierbij de link voor de foto’s https://m.imgur.com/a/3Gwdie6
    Laatst gewijzigd door Daniel96; 23/03/2020 om 14:41.


  2. #2
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: 924 | test 123123123

    Schade valt mee zo te zien, velg - paneel voor en even de voorspoiler goed zetten. Check ook de wielophanging of die geen klep heeft gehad. Zou iedere goede hersteller moeten kunnen toch?


  3. #3

    Re: 924 | test 123123123

    Hi Daniel, heel vervelend om te horen. Gelukkig ben je er zelf goed van afgekomen dat is het belangrijkste. In Noord-Holland zit GNCB in Alkmaar. Die doet schade en restauratie van Porsches. Jose is de eigenaar. Tel +31646731272

    MVG

    Govert


  4. #4
    Ingeschreven
    21/02/2017
    Berichten
    12

    Re: 924 | test 123123123

    Dit is dus precies wat ik zocht, hartstikke bedankt @Lovepor!
    Heb contact met Jose gehad en t klonk meteen vertrouwd, was echt op zoek naar zo'n autoliefhebber en niet een stokvis met een duidelijk winstoogmerk
    Wellicht plaats ik het resultaat hier als daar interesse in is. Jose klinkt als een kenner en liefhebber


  5. #5

    Re: 924 | test 123123123

    Leuk om te horen Daniel. Heel veel succes en altijd leuk om het eind resultaat te zien hier! Succes! Mvg Govert


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •