Resultaten 1 tot 5 van de 5
  1. #1
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Porsche 924 | 7924 euro

    Wat bied je te koop aan:

    Porsche 924


    Vraagprijs: 7924 euro

    Lokatie: Utrecht


    Omschrijving:

    Beste forummers,

    Met pijn in het hart heb ik besloten om de 924 te verkopen.

    De P staat voornamelijk stil tegenwoordig, we zijn voornemens om een huis te kopen, toe aan nieuw project... er zijn tal van redenen te bedenken maar na lang wikken en wegen nu toch echt de knoop doorgehakt. Het zal niet de laatste P zijn, misschien dat er ooit een 914, 944 of 911 op de oprit komt te staan.

    Over het algemeen is iedereen hier al voorzien van een 924, maar mocht een kennis oid. op zoek zijn naar een 924 - mijne staat te koop. Niet in concoursstaat, maar technisch 100% en de auto staat garant voor jaren onbezorgd rijplezier. Ik hoop natuurlijk dat de auto binnen de community blijft zodat ik de vorderingen zo af en toe nog eens kan volgen.
    P6084356.jpg

    De volledige advertentie is hier te vinden:
    https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...reviousPage=lr


  2. #2
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Porsche 924 | 7924 euro

    Meen je dat nou? Ik ken het gevoel Thijs! Jammer dat ie in de verkoop gaat, maar snap het wel. Heb ook op dat punt gestaan, ben wel erg blij dat die nog bij is en kan blijven. Maar als ik het zo lees, komt de 924 bij jou asfalt tijd tekort.

    Succes met de verkoop! Mooie en zeer goed onderhouden 924. Auto van een liefhebber! Aanbeveling voor wie zoekt!


  3. #3

    Re: Porsche 924 | 7924 euro

    Jammer maar succes met de verkoop. Echte NL auto leuk. Zie je steeds minder


  4. #4
    Ingeschreven
    07/06/2019
    Berichten
    31

    Re: Porsche 924 | 7924 euro

    Zou je hem niet kunnen schorsen, en ergens in een stalling plaatsen????
    Na 5 jaar verbouwen aan je woning, kun je nog wel eens spijt krijgen van de verkoop.
    1x schorsen en stallen; kost weinig tot niets.
    Aan de andere kant snap ik ook dat je het geld best goed kunt gebruiken bij aankoop/verbouw van een woning.
    Succes met de (eventuele) verkoop.


  5. #5
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Porsche 924 | 7924 euro

    Dank voor de reacties, heb ze eerder al gelezen maar nog niet gereageerd.

    Los van de kosten, is de auto ook behoorlijk “klaar”. Het rijden is maar een stukje van de hobby, en echt veel klussen zijn er niet en nieuwe avonturen ga ik niet meer aan beginnen. Dat mag een volgende eigenaar doen.

    De auto staat ondertussen niet meer op marktplaats (wel Autoscout), vraagprijs €7500 - maar een goed bod (zeker door een medeforummer) is altijd welkom naast de auto.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •