Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: 924 fan

  1. #1
    Ingeschreven
    01/06/2008
    Berichten
    15

    924 fan

    Jah, ook nieuw hier. Al ruim een jaar in het bezit van een mooie, gerestaureerde 924 automaat uit '80. Origineel Nederlandse auto, met originele kenteken (zonder 1-tje of 2-tje dat soort :evil: ).
    Ingeruild omdat ik van een wrakke W 123 afwilde en een handelaar bood mij het meest voor mijn Benzz dus de koop ging in een half uurtje door, zonder dat ik had proefgereden want de P stond achterin de verbouwde kippenschuur.
    Een P 924 is allesbehalve praktisch, maar een echte nekkendraaier is hij wel :shock: ! Elke keer dat ik over de weg rijd, kijken mensen om en volgen de P met hun ogen :lol:
    Ondanks dat ik m'n 924 al diverse malen te koop heb gezet, wil ik er nu toch nog lang in blijven rijden! Er zijn zoveel ritjes al dan niet met andere P-rijders of oldtimerliefhebbers, dat het veel ontspanning en plezier oplevert. En wat dit forum betreft: hetzelfde verwacht ik hiervan! :grin:


  2. #2
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: 924 fan

    Hallo Johan :-D

    Welkom mooie auto heb je zo te zien
    en van hier wens ik je op dit forum veel plezier M. :wink:
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #3
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: 924 fan

    Johan,

    Welkom. Ja, zo'n 924 doet toch wat met je he?
    Mooie kar trouwens, met een paar 'turbo-features' (two-tone en de wielen). Ziet er goed uit!


  4. #4
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: 924 fan

    Erg fraaie 924, two-tone staat 'm prima!


  5. #5
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: 924 fan

    Welkom hier en veel leesplezier. De persoon waar ik hem destijds van kocht noemde dat ook. Veel bekijks en veel aanspraak.
    Misschien ligt het aan het dorp waar ik woon, maar niemand spreekt mij aan over de 924. Vind het wel zo lekker rustig daar niet van, maar ........... ben er zelf ook zo trots op.


  6. #6
    Ingeschreven
    26/05/2008
    Berichten
    38

    Re: 924 fan

    Welkom!
    Mooie 2-tone kleuren inderdaad, toch spijtig dat er geen spoiler op staat vind ik persoonlijk

    Ik vind de 924 enorm praktisch, ik ga er mee naar het containerpark om mijn afval weg te brengen, er gaat echt verschrikkelijk veel in de koffer! Ik krijg mijn mountainbike er zelfs in zijn geheel in! Aan ruimte geen gebrek.

    Ik ben onlangs wat gaan cruisen in de buurt van het circuit van Zolder, en daar kwam ik een Porsche 968 Cabrio tegen, en toen kwam ik em nog eens tegen, en toen nog eens... dus zijn we ff blijven babbelen. Hij in mijn auto gaan zitten, ik zijn 968 bewonderd.. Hij ging zn 968 verkopen en een 993 kopen, moest dan wel nog 17000 euro opleggen.. Altijd aangenaam om zo een babbeltje te slaan. In mijn onmiddellijk omgeving weet ik nog één 944 die dagelijks rijdt, en nog een 968. Geen andere 924 hier 8)


  7. #7

    Re: 924 fan

    ziet er goed uit, zeker die twotone!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  8. #8

    Re: 924 fan

    Welkom :wink:
    Mooie wagen, volgensmij ben je de eerste hier met een automaat :mrgreen:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  9. #9
    Ingeschreven
    16/04/2008
    Berichten
    149

    Re: 924 fan

    Welkom hier :grin:

    Je hebt inderdaad een mooie auto... Ik heb hem nog te koop zien staan toen ik voor mijne op zoek was. Ik wilde alleen echt zelf schakelen. Maar verder stond hij aardig hoog op het lijstje...


  10. #10
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: 924 fan

    De kapitein wenst u van harte welkom alhier!!

    Cool een two tone, die zie je niet veel, vooral niet in non-turbo uitvoering...
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •