Stel je voor
Bij deze stel ik mij voor, de naam is Jeroen, 34 jaar oud, accountmanager en grote affiniteit met techniek.
Tijdens de studie gereden met een porsche 944 originele NLer uit 82. Toen de kans gekregen een 911 te kopen maar letterlijk op de laatste dag koudwatervrees gekregen en niet gedaan(stom stom stom).
Inmiddels vele jaren verder maar wel sinds kort in het bezit van een mooi stukje techniek. Een van origine Italiaanse porsche 924 turbo met targa dak, uit 1979. In 1996 naar Nederland gekomen en op kenteken gezet en sinds 1999 ongebruikt gebleven en in opslag gestaan bij de vorige eigenaar. De auto heeft dus langer stil gestaan dan dat hij gebruikt is in zijn 41 jaar van bestaan.

De auto heb ik gekocht als leuk klus project en toerauto om met de vrouw en kids te genieten tijdens zomerse dagen.

Het complete interieur en exterieur zal ergens volgend jaar aangepakt worden. Het motorische gedeelte zijn we nu mee bezig.
De meeste onderdelen (injectors, filters, bougies, verdelerkap, pakkingen, vacuumslang en ect ect ect) zijn binnen en verwacht met een week of 2 te starten.

Paar niet al te spannende foto's van de iets wat versleten buitenkant.