Pagina 1 van de 11 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 104
  1. #1
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Wat bied je te koop aan:

    Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig?


    Vraagprijs: euro

    Lokatie: Wageningen


    Omschrijving:

    Ik had gisteren in 1 van mijn topics 'project waard' gevraagd of er interesse was in onderdelen, maar nog geen reactie gehad. Aangezien er haast bij zit om te inventariseren of het financieel haalbaar is de complete auto te kopen en evt. onderdelen door te verkopen wil ik hier een balletje opgooien. Mocht iemand interesse hebben in het onderstel, de body, stoelen, motor laat maar s horen. Misschien kunnen we m gezamenlijk kopen en/of slopen. Ik heb aardig wat onderdelen nodig, maar de vraagprijs is te fors en/of riskant om er goed mee weg te komen. Hier nog een paar foto's van de auto.....
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  2. #2
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Ik heb niets nodig. Ben wel benieuwd wat de eigenaar er dan voor wil hebben.


  3. #3
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Hij is gezakt naar 350 euro... Maar ja, dan moet ie nog daar weggehaald worden wat natuurlijk ook niet gratis kan, tenzij iemand auto met trekhaak heeft en dichtbij woont. Slepen zou dus wel kunnen. Onderdelen die ik nodig heb overstijgen de 350 euro niet, heb vooral interesse in de velgen, rooster, motor onderbak, de deurhandvaten, pookhoesje en wat kleine spullen.... Dus vandaar mijn oproep. Stoelen e.d. zag er nog best redelijk uit, uiteraard wel vies.... dacht, misschien heeft iemand nog wat nodig en zo de kosten verdelen....


  4. #4
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Nou, voor dat geld heb je een prima deal aan onderdelen lijkt me! Slepen geen probleem.... Hmmm check wel de reminstallatie eerst....


  5. #5
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Precies! Dat zeker! Dat dacht ik ook. Alleen de zwarte wielcaps zijn al volgens mij 40 euro per stuk minimaal... Maar op dit moment moet ik nog even bijkomen van wat financiéle tegenslagen, dus dan is 350 euro voor mij nu even net teveel.... Maar heb je nog iets nodig qua onderdelen of wou je voorstellen de auto te slepen? Ik heb namelijk geen trekhaak...


  6. #6
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Als ik een auto sloop die in redelijke staat is houd ik er als ik alles heb verkocht en dat duurt een tijd
    Ongeveer 750 tot 900 van over
    in jou geval gaat er dus nog 350 van af en ik schat deze op 750 hou je er na een jaar of twee 400 van over en een hoop werk en lol en natuurlijk kennis van het uit elkaar halen vaan de auto


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  7. #7
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Nee sorry, even geen onderdelen nodig. Was meer meedenken, als je ruimte hebt voor een donor auto, dan heb je een goede deal!


  8. #8
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Ja, idd... maar dat heb ik niet. Ook woon ik niet in de buurt, dus ophalen alleen al kost me 200 euro. Als iemand in de buurt woont en plek heeft splitten we de benodigde onderdelen, kosten en opbrengsten bij evt. verkoop. Maar zoals het er nu uitziet gaat t niet wat worden.....


  9. #9
    Ingeschreven
    09/05/2009
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    88

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Ik heb geen trekhaak of ruimte om de auto op te slaan.
    Ben wel op zoek naar goede bodemplaat aangezien die van mij vervangen moet worden.
    Weet jij of die nog goed is van de auto die je op het oog hebt?


  10. #10
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Sloop-Porsche 924 onderdelen nodig? | euro

    Dit is de enige foto van de onderkant... best wel roestig dus geen idee hoe t totaal zal zijn.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •