Hallo mede forumleden (of niet leden),

Het seizoen loopt op zijn einde en de Porsche's verdwijnen grotendeels weer in de stalling voor de winterslaap. Met het oog op het voorjaar wil ik alvast mededelen dat we de hele maand maart een actie gaan houden. jullie zijn elke zaterdag in maart welkom voor een kop koffie en een gratis technische keuring. we wouden het eigenlijk deze maand doen maar vanwege corona stellen we het uit tot Maart. We zijn dus elke zaterdag in maart open van 9:30-17:00 uur om elke Porsche die je bij ons op de stoep zet na te kijken zodat je een goed idee hebt van de staat van je stalen ros. Je mag natuurlijk mee kijken om en onder de auto en al je vragen te stellen.

Deze actie combineren we met de magazijn uitverkoop, we gaan namelijk stoppen met de webshop (stuttgartparts, voorheen PimpMyPorsche) zodat we meer van onze tijd aan reparatie, restauratie, schadeherstel enz. kunnen besteden. Alles in het magazijn mag weg voor een leuk prijsje. (€10 in de hand is beter dan €20 op de plank ).

Ons doel is om elke zaterdag een gezellige dag te maken voor liefhebbers onder elkaar en om bij te praten met alle forum leden. ook zonder porsche ben je welkom en kan je al je vragen stellen.

Op het moment weten we nog niet hoe het er in maart uitziet qua regels i.v.m corona, maar als de regels het toelaten willen we de laatste zaterdag van maart (27 maart) afsluiten met een bbq en een pilsje. Ik zal jullie in dit topic op de hoogte houden hierover.

Ter afsluiting; ik hoop dat jullie dit een leuke manier vinden om het seizoen te openen en nodigen jullie allemaal uit om langs te komen. sinds ik mijn 1e auto (924) kocht ben ik lid en ik zou het leuk vinden om jullie (weer) eens te zien/spreken.

Mvg Tim,
Houweling Automotion.

PS: het adres is;
Nachtschadestraat 18
3053JW Rotterdam