Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Peter4103

  1. #1
    Ingeschreven
    25/12/2020
    Berichten
    4

    Peter4103

    Stel je voor
    Even voorstellen, ik ben Peter en sinds een aantal dagen een Porsche 924 uit 1979 voor de deur staan in de kleur Mexico Beige.
    Toen ik de auto vorige week tegenkwam op Marktplaats en het verhaal las wist ik direct: die auto wil ik!
    Ik ben altijd al gek geweest op auto’s en heb al eerder een sportauto gehad. Na vele merken te hebben gereden ben ik sinds kort begonnen met classic cars.

    De 924 is gekocht bij Fred Dekker in Apeldoorn en is door hem in het afgelopen jaar opnieuw opgebouwd. Het verhaal dat hij deelde is dat de auto in 1982 naar Nederland is gekomen vanuit de VS en toentertijd gedemonteerd is met de bedoeling er een rally auto van te maken, hetgeen naar ik begreep nooit gedaan is. Fred heeft de gedemonteerde auto gekocht en hem weer in elkaar gezet en hierbij veel nieuwe onderdelen gebruikt.

    Ik zal ook nog wat foto’s plaatsen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Peter4103; 01/01/2021 om 16:21.


  2. #2
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822
    Hi Peter4103 and welcome to 924forum | Community!


  3. #3
    Ingeschreven
    25/12/2020
    Berichten
    4

    Re: Peter4103

    Hierbij nog wat extra foto’s. Heb er nog wel meer, maar de site zet die foto’s op de zijkant neer. Plaats ik later nog wel eens.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  4. #4
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Peter4103

    Hi Peter,

    Welkom hier! Op het goede adres hier.

    Mooie wagen trouwens, ziet er netjes uit! Origineel US auto zo te zien?

    Met groet,
    Ronald
    Project 924....and nice driving


  5. #5
    Ingeschreven
    08/12/2009
    Locatie
    Lille
    Berichten
    119

    Re: Peter4103

    Welkom!
    Mooie auto...
    Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.


  6. #6
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: Peter4103

    Welkom in het 924 walhalla
    Fred dekker is een betrouwbare garage en een 924 liefhebber dus dat zit wel goed


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  7. #7
    Ingeschreven
    25/12/2020
    Berichten
    4

    Re: Peter4103

    Thanks Allen! Ik ben er erg blij mee. Woensdag komt de taxateur ivm de verzekering. Jammer dat er nu niet echt gereden kan worden ivm pekel, maar bij de eerste mooie dag zonder pekel haal ik hem direct weer uit de garage. Kan niet wachten!


  8. #8
    Ingeschreven
    13/12/2015
    Locatie
    Oost Nederland
    Berichten
    86

    Re: Peter4103

    Fraaie auto Peter!, al ben ik niet kapot van dat de Amerikanen door verkeerswetgeving m.b.t. veiligheid pedestrians de lijnen van de auto in mijn optiek wat hebben verstoord door de grote zwarte rubberen stootblokken en de immense ronde reflectoren op de voorspatschermen. Ik zou zeggen: 'Get rid of it!'. Maar dat zou ik doen, voor hetzelfde geld ga jij voor originele Amerikaanse import waar je vanaf moet blijven. Het is zowiezo een unieke kleur dat Mexico Beige. Veel plezier met je Amerikaanse Porsche!
    Porsche 924 Turbo, "Mal sehen was er aushält".


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •