Resultaten 1 tot 10 van de 427

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    458

    Gele Porsche Targa 924 '81 - Richard

    Hoi allen,


    Een openings- en voorstelpost in 1. De naam is Richard, woonachtig in Heemskerk. Al enige tijd was ik op zoek naar een leuke Porsche 944, tijdens die zoektocht heeft de slanke body van de 924 mijn ziel steeds meer gewonnen.

    Afgelopen weekend heb ik daarom via MP een Porsche 924 gekocht. ivm. lekkage had de vorige eigenaar alvast het interieur eruit gehaald de bodem ontdaan van roest, en in de lak gezet. Daar is het project blijven hangen, totdat ik de auto overnam. Heb de motor toen dus niet zien draaien, noch ermee gereden, maar de vorige eigenaar kwam betrouwbaar over en soms moet je wel eens een gokje wagen.

    Fotos:
    Bij aankoop



    In de garage (omringd met alle reservedelen )


    Er zit een berg werk aan, maar ik wil 'm ook niet 2j lang in de garage hebben. Het is een auto, en daar moet mee gereden worden. Dus ik wil 'm nu wel snel rijdbaar maken, maar ook de zaken meenemen die er anders nooit van komen, denk aan het dash opnieuw bekleden etc.
    Respray moet er ook nog komen, maar ik denk dat ik dit jaar even op de basis focus; motorisch alles in orde en eventueel beginnende roest wegwerken.
    Laatst gewijzigd door Riggard; 02/02/2021 om 23:47.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •