Pagina 4 van de 43 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 425
  1. #31
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    457

    Re: Gele Porsche Targa 924 '81 - Richard

    Kabelboom heb ik onder de plastic instaprand kunnen tapen, net als op de foto's, kabels voor de speaker en Centrale vergrendeling achter liggen getaped onder de mat, maar die zijn zeer dun, dus zie je niet.
    Zal binnenkort foto's delen.

    Stoei nu even met de kabels achter het dash. Op de foto's die ik heb, lopen alle kabels die van de bestuurderskant naar de bijrijderskant gaan, voor de uitblaasopening van ventilator naar dashboard langs, maar m.i. kunnen ze er ook achter. Zie foto's ter illustratie, kan iemand mij hier verder helpen?

    Betreft de kabels min of meer midden in het beeld op deze foto, boven de besturingsunit van de kachel;


  2. #32
    Ingeschreven
    23/02/2015
    Locatie
    saint Denis de Pile France
    Berichten
    350

    Re: Gele Porsche Targa 924 '81 - Richard

    Heb nog een paar photos gevonden, maar ik kan je niet meer in detail verwoorden hoe het precise liep die kabels (al wat jaren geleden).....inside 011 klein.jpg
    interieur 027 klein.jpg

    hopelijk helpt je dit wat verder.
    Mercedes W124 1989 / Porsche 924 1983 restored / MG-Midget 1973 restored / Rover 1275 Mini 1992 restored
    Citroen 2CV6 1986 restored / Renault N72 restored/ Mazda MX-5 1.8 for the fun / Toyota Landcruiser Prado daily driver


  3. #33
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    457

    Re: Gele Porsche Targa 924 '81 - Richard

    Inmiddels weer een stukje verder. Heb een poging gedaan het dashboard opnieuw met vinyl te bekleden. Niet helemaal uitgepakt zoals gehoopt dus zal op termijn nog eens een poging wagen. Eerst rustig op zoek naar een donor dashboard.







    Ook de hele bodem beplakt met isolerende mat


    https://i.imgur.com/nWhTY5y.jpg

    En het tapijtje erin


    En nog wat details;
    Rubbertje bij slot achter vernieuwd
    https://i.imgur.com/fiPSaBM.jpg

    Hoes voor targadak gekocht
    https://i.imgur.com/ljHpvff.jpg
    Laatst gewijzigd door Riggard; 22/03/2021 om 15:12.


  4. #34
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    457

    Re: Gele Porsche Targa 924 '81 - Richard

    auto is inmiddels stukken verder en rijdt, maar loop wat achter qua updates. Zal binnenkort weer even wat posten.


  5. #35
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    457

    Re: Gele Porsche Targa 924 '81 - Richard

    Na de vloermatten ben ik weer begonnen met het opbouwen van het interieur, stoelen en achterbank erin, dash erin etc.:






    En de kleine details niet vergeten nieuw ringetje voor de gaskabel




    Daarna eindelijk een proefritje gemaakt (Voor het eerst sinds ik 'm had ) reed heerlijk, motorisch en technisch is de auto gelukkig top.
    Daarna welweer een wat langer to do lijstje (kachelklep werkt niet etc. etc.) maar dat hoort erbij.

    ondertussen ook begonnen aan het hemeltje, de bekleding zat er niet meer op, en ook niet bij de auto, dus moest vanaf 0 beginnen, eerst maar eens wat vinyl op maat gesneden:


  6. #36
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Gele Porsche Targa 924 '81 - Richard

    Ziet er top uit! Lekker om de P weer op te bouwen zeker?


  7. #37
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: Gele Porsche Targa 924 '81 - Richard

    Nog even en je rijd
    Gaat de goede kant op


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  8. #38
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    457

    Re: Gele Porsche Targa 924 '81 - Richard

    Hele tijd geleden dat ik een update heb gepost, maar heb bepaald niet stilgezeten. Deze winter wil ik de auto helemaal strak maken en dan spuiten. De voorbereidingen zijn in volle gang en schieten aardig op;


  9. #39
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: Gele Porsche Targa 924 '81 - Richard

    Er zat inderdaad een ruime tijd tussen deze en de vorige post. Nou nog even de schouders eronder........


  10. #40
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    457

    Re: Gele Porsche Targa 924 '81 - Richard

    Ja, gelukkig is er in de tussentijd ook nog wel wat gebeurd, maar nog genoeg te doen. Ben van de zomer o.a. Naar Luxemburg geweest met de auto.

    Je verkijkt je toch wel op de hoeveelheid werk om zo'n auto echt goed voor te bereiden en strak te trekken.
    En... Als dat af is even het blok eruit en oliedicht maken 😂

    Hier nog een paar sfeerplaatjes.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •