Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12
  1. #1
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.513

    Nieuwe online Facebook groep

    Beste leden,

    Aangezien het wat rustig is de laatste tijd op het forum hebben we besloten om een Facebookgroep op te richten.

    https://www.facebook.com/groups/466545884531157

    Het zou zonde zijn om alle vergaarde informatie vanaf ca. 2007 verloren te laten gaan dus het forum zal wel actief blijven.

    Het ligt in de planning om in de komende tijd nieuwe forum software aan te schaffen welke gekoppeld kan worden aan de facebookgroep.

    We zijn druk aan het kijken hoe we dit kunnen bekostigen, mocht men hierover ideeën hebben of willen doneren dan kun je contact met mij (Captainfrasca), Jimmfrey944 of Hendrik opnemen.

    We willen kijken of we op deze manier weer een beetje actie op het forum te laten komen.

    Met Porsche groet,

    David, Jimfrey en Hendrik
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  2. #2
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Nieuwe online Facebook groep

    Goed idee. Al is er op FB al een actieve 924-944 groep, waar een aantal van ons ook zijn. Maar mee eens dat het hier vrij rustig is, op de usuals na! Fijn dat alle kostbare know-how bewaard blijft!


  3. #3
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.513

    Re: Nieuwe online Facebook groep

    Ja zou zonde zijn inderdaad, Ik hoop met een specifieke fbpagina net als met het forum weer meer een soort saamhorigheid te creëren net als vroeger en dat we, mits corona het toelaat, ook weer meetings kunnen gaan organiseren.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  4. #4
    Ingeschreven
    08/12/2009
    Locatie
    Lille
    Berichten
    119

    Re: Nieuwe online Facebook groep

    Goed idee, ik zie het als een aanvulling.
    Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.


  5. #5
    Ingeschreven
    27/05/2012
    Berichten
    407

    Re: Nieuwe online Facebook groep

    Prima initiatief, maar ik ben bang dat je mij niet op FB tegen gaat komen. Fijn dat het forum ook blijft!


  6. #6
    Ingeschreven
    06/08/2009
    Locatie
    Assenede (B)
    Berichten
    59

    Re: Nieuwe online Facebook groep

    Ik ben ook geen facebook gebruiker maar voor degene die dit wel doen zal het een mooie aanvulling zijn.Succes !


  7. #7
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: Nieuwe online Facebook groep

    Het viel mij al op dat er maar weinig respons komt op dit forum. Is men 924/944 moe? Wordt er niet meer gesleuteld? Jammer, maar ik probeer mijn belevenissen toch te blijven posten. Een beetje het leven erin te houden. Er is hier zoveel informatie. Jammer dat het een beetje lijkt dood te bloeden. Misschien omdat Facebook bij menigeen (lees bijna de hele wereld) de hele dag aanstaat en je specifiek naar dit forum moet schakelen voor de laatste actuele berichten. En nee, Facebook is ook niet aan mij besteed. Ik wil met die bagger en ongein echt niets mee van doen hebben, met al die zogenaamde vrienden.
    Ik ben ook actief op het "algemene" Porsche Forum. Dat is echt ongelooflijk actief. Helaas niet zoveel kennis/kunde mbt de 924/944. Slechts een enkeling die daar actief is met een transaxle.


  8. #8
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Nieuwe online Facebook groep

    Er zijn inderdaad niet veel actieve leden meer online hier. Forum op FB is daarom als alternatief neergezet. Ben ik ook niet veel moet ik bekennen. Maar ja, voor kennis en knowhow is dit wel the place to be. Ik stuin ook wel een rond op het ‘grote’ P-forum. Idd erg 911 gericht, maar bovenal anders in sfeer en beleving is mijn mening.

    Er wordt volgens mij nog best wel veel gesleuteld en gekoesterd hoor. Maar minder terug te lezen (helaas, en ben zelf ook schuldig aan). Verder is het hier altijd wel stil met de winterstop, hahaha


  9. #9
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: Nieuwe online Facebook groep

    Haha, ja, andere sfeer en beleving op het PF. Ja da klopt wel. Ook ander type mensen. Ook daar geldt, dat vrijwel altijd dezelfden (nieuwe) berichten posten of reageren op andere berichten. Ik blijf gewoon (ook) hier het verhaal van mijn robijnrode 924 vertellen. Misschien dat het anderen ook weer enigszins aanmoedigt om wat berichten aan te leveren. En de winterperiode is volgens mij toch juist de periode om te sleutelen, zodat je in het voorjaar en zomer weer leuke kilometers kunt maken om er vervolgens achter re komen dat je de volgende winter weer van alles te doen hebt.


  10. #10
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.513

    Re: Nieuwe online Facebook groep

    Ik weet ook niet waar het aan ligt, vroeger werden er veel meetings etc georganiseerd. Ik denk dat het samen iets doen een beetje mist momenteel.

    Zelf rijdt ik al 1 jaar niet meer met mijn 924 omdat er werk aan zit om door de APK te komen, maar bij gebrek aan een goede lasser laat dat nog even op zich wachten. Daardoor maak ik ook niet zoveel mee op 924 gebied. Ik mis het wel vreselijk.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •