Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 31

Onderwerp: Groene '80 van Luk

  1. #21
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: Groene '80 van Luk

    Ja het wordt tijd dat de ouwe meuk weer op stal gaat en er gesleuteld gaat worden.


  2. #22
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.513

    Re: Groene '80 van Luk

    Ja, ik ben al druk aan het sleutelen aan de 924 van mijn broer. De brandstofpomp moet vervangen worden en even volledig nagelopen worden. De 924 heeft een jaar of 5 in de stalling gestaan, dus er zal wel het één en ander moeten gebeuren....
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  3. #23
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: Groene '80 van Luk

    Kom maar op met de verhalen dan. Bij een 924 gebeurt er altijd wel iets onverwachts, dus genoeg te vertellen


  4. #24
    Ingeschreven
    08/12/2009
    Locatie
    Lille
    Berichten
    119

    Re: Groene '80 van Luk

    Grr, remklauw vooraan rechts vast, hopelijk op tijd klaar voor het paasweekend (francorchamps) ...
    Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.


  5. #25
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    458

    Re: Groene '80 van Luk

    Het zit je niet mee met die remklauwen he had je vorige keer alleen links gedaan? hopen dat deze ook snel en goed in orde komt.


  6. #26
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Groene '80 van Luk

    Het is nog geen pasen ;-)


  7. #27
    Ingeschreven
    08/12/2009
    Locatie
    Lille
    Berichten
    119

    Re: Groene '80 van Luk

    Jups, vorige keer alleen links, had beter moeten weten en gelijk rechts mee moeten pakken ...
    Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.


  8. #28
    Ingeschreven
    06/07/2008
    Locatie
    Belgie - Vlaamse Ardennen
    Berichten
    188

    Re: Groene '80 van Luk

    Altijd trachten de Wet van Murphy voor te blijven bij auto's: als de ene kant kapot gaat, de andere steeds meenemen...
    Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...


  9. #29
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    458

    Re: Groene '80 van Luk

    Al doende leert men

    Geen last gehad van remverschil bij apk? Als het om remdelen gaat is het idd wel gebruikelijk om beide kanten tegelijk te doen.
    Bij Wiellagers wil ik nog wel eens een gokje wagen en 1 lager doen.


  10. #30
    Ingeschreven
    06/07/2008
    Locatie
    Belgie - Vlaamse Ardennen
    Berichten
    188

    Re: Groene '80 van Luk

    Ik ben al 55 jaar aan het leren - Zie mij nog staan sleuren om een wiel los te krijgen op zwart-wit foto in de garage van mijn oom...mijn eerste 7 jaar was ik nog niet "sterk" genoeg...
    Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •