Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Beer924

  1. #1
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Beer924

    Stel je voor
    Vanmiddag gevallen voor de charmes van een robijn rode 924 van 1984. Beige bruin interieur. De vorige eigenaren hebben kosten noch moeite bespaard om er een prachtige auto van te maken. Ik ben erg benieuwd hoe de auto me gaat bevallen. Hij zal in ieder geval in goed gezelschap van
    een 993 cabrio in de garage staan.
    Even wennen tijdens de proefrit maar alles voelde goed aan. Alleen vond ik hem wat rauw aanvoelen. Ik heb zomaar het idee dat dat in de aandrijflijn zit. Afijn, dat gaan we wel uitvinden. Misschien dat ik eens in een andere 924 moet rijden voor een vergelijking.
    Onderhoud doe ik grotendeels zelf. Ik zal me bij een probleem eens verdiepen in dit forum. Daar zal vast wel alles al een keer voorbij zijn gekomen. Ik zal proberen een fotootje bij te plaatsen. Geen idee of het gelukt is.......
    $_86 (1) anoniem.jpg


  2. #2
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822
    Welkom op het forum Beer924.


  3. #3
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Beer924

    Dag Beer, welkom hier! Dat is een zeer mooie 924, ik had m ook op marktplaats zien staan. Bekende auto hier van Laurens geweest als ik het zo zie: https://community.924forum.nl/showthread.php?t=269

    De 924 kan koud idd wat rauw klinken. Vraag is wat je hoort en waar het vandaan?

    Met groet,
    Ronald


  4. #4
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    457

    Re: Beer924

    Welkom! Mooie auto. Zag m ook staan, denk 1 van de nettere modellen.

    Mocht je een keer wat referentie willen, ik weet niet waar jij woont, ik woon in Heemskerk, je mag altijd eens in mijne rijden.


  5. #5
    Ingeschreven
    08/12/2009
    Locatie
    Lille
    Berichten
    119

    Re: Beer924

    Welkom Beer!
    Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.


  6. #6
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.512

    Re: Beer924

    Welkom! Een bekende topper van hier, zoals al eerder geschreven, hij is van Laurens geweest. Hij is er altijd superzuinig mee geweest.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  7. #7
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: Beer924

    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik woon in het oosten van het land en dan is Heemskerk wel even een stukkie toeren. Overigens geen straf in de 924.
    Ik zag een link naar het project van Laurens, inderdaad dus de vorige eigenaar. We hebben leuke contacten over de auto. Geweldig hoe hij de auto helemaal naar zijn eigen wensen heeft "opgebouwd". Ik heb al heel wat documentatie van hem gehad, maar het is wel leuk om te nu lezen in dit forum, waarom of er bepaalde zaken zijn vervangen en vooral ook wanneer. Zo kan ik een mooie chronologie van de 924 maken vanaf het moment dat de auto volledig overgespoten is, tot aan het moment dat ik hem van Laurens heb gekocht. Dat rauwe geluid; ik raak er steeds meer van overtuigd dat het wordt veroorzaakt door de uitlaat.
    Als je een auto van iemand anders koopt, kom je er fris in en vallen er natuurlijk zaken op, die in jouw ogen beter/anders kunnen. Dat is in mijn geval ook zo. Maar laat ik vooropstellen, dat ik van Laurens een fantastisch mooie auto heb kunnen/mogen kopen.
    Ik zal in een nieuw topic mijn belevenissen met de 924 beschrijven. Dat gaat pas na half oktober gebeuren. Eerst even een tijdje op vakantie. Nou ja, ik heb al twee jaar "vakantie", maar we gaan met de 993 een trip van bijna 2 manden door Zuid-Europa maken. Je moet prioriteiten stellen niewaar DSC03526-verbeterd-anoniem-web.jpg


  8. #8
    Ingeschreven
    27/05/2012
    Berichten
    407

    Re: Beer924

    welkom, mooie auto!


  9. #9
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: Beer924

    Welkom in het 924 walhalla


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  10. #10
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: Beer924

    Ik laat me graag verrassen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •