Pagina 52 van de 55 EersteEerste ... 2424849505152535455 LaatsteLaatste
Resultaten 511 tot 520 van de 544
  1. #511
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Een perfecte 924 verder perfectioneren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beer924 Bekijk Berichten
    Die van mij is dus soortgelijk. Ik heb hem zeer impulsief gekocht. Alles overziend gaat het bij mij wel passen wat betreft de afmetingen uiteraard, maar krijg ik het niet fatsoenlijk gemonteerd. Wel jammer want ik dacht dat het wel heel mooi zou staan. Eens kijken wat ik er mee ga doen.
    Als je hem niet gaat gebruiken en eventueel wil verkopen
    Heb ik interesse ik heb altijd al naar zo’n raam uitgekeken


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  2. #512
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    765

    Re: Een perfecte 924 verder perfectioneren

    Het glazen dakje is verkocht! Ik heb er een mede 924 forummer mee blij gemaakt. Helaas Jim....


  3. #513
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Een perfecte 924 verder perfectioneren

    Jammer voor mij maar bij een medeforumer is hij ook zeker op zijn plaats


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  4. #514
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    765

    Re: Een perfecte 924 verder perfectioneren

    1 maart. Hehe, we mogen weer naar buiten met de 924. Het zonnetje schijnt, wat wil een mens nog meer. Vanmiddag maar eens even kijken of de werkzaamheden van afgelopen winter effect hebben gehad.


  5. #515
    Ingeschreven
    26/11/2021
    Berichten
    128

    Re: Een perfecte 924 verder perfectioneren

    Ik zou wel iets minder nattigheid willen....


  6. #516
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    765

    Re: Een perfecte 924 verder perfectioneren

    Bij ons was het prima weer. Helaas ben ik strontverkouden en had ik gisteren geen puf. Vandaag nieuwe poging. Stralend weer, zon en blauwe lucht.


  7. #517
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    765

    Re: Een perfecte 924 verder perfectioneren

    Mooi nieuws. Alle reparaties hebben het gewenste effect gehad. De "problemen" zijn bijna allemaal opgelost. Na ruim 100 km zitten alle vloeistoffen er nog in. De bak schakelt heel direct en als boter. De speling in de stuurkolom is helemaal weg. Alleen sluit het dakje nog steeds niet zoals ik het graag zou willen. Ik laat het maar zo. Tja en wat nu nog he? Dilemma. De auto is dit jaar 40 jaar, dus belastingvrij. Het sleutelen aan de auto heeft me veel voldoening gegeven. Als ik in de garage kom zie ik een beauty.

    Maar, ik denk toch dat ik open sta voor verkoop. Hoewel het een waanzinnig mooie auto is, brengt ie me wat rijden betreft toch nog steeds niet wat ik er van verwacht had. Ik heb dit al eerder opgemerkt. Het kan nu echter niet meer aan de auto liggen. Daar is nu zo'n beetje alles aan vernieuwd. Het zit in mijn eigen beleving. Dus, heb je belangstelling, dan hoor ik het wel.


  8. #518
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    765

    Re: Een perfecte 924 verder perfectioneren

    Zomaar een leuk berichtje. Ik ben vandaag met mijn 924 bij Rick Burgers van 924Classic in Elst geweest. Ik wilde graag dat iemand met kennis van zaken eens met mijn 924 zou rijden. Hij was onder de indruk van de staat waarin de auto verkeerde en vooral ook hoe de auto reed. Ik heb nu eindelijk eens een referentie wat betreft het rijden. Het oordeel van Rick was dat mijn 924 beter reed dan zoals het normaal zou moeten/kunnen. Sturen, schakelen, remmen, onderstel, motor alles perfect. Kortom ik heb goed werk geleverd. Om dat schouderklopje ging het me absoluut niet. Maar ik weet nu, dat het dus niet beter wordt. Alleen de uitlaat is een dissonant. Naar zijn mening is de pijp ook veel te groot. Wel goed voor koppel onderin, maar die zorgt ook voor die vervelende resonantie die afbreuk doet aan het comfort. Dat wordt, zoals ik al vaker heb opgemerkt een andere of ik moet nog eens de ophanging goed beoordelen of aanpassen met andere rubbers. Hij "hangt" nu als het ware massief onder de auto, zonder dat er nog enige beweging in zit. Als dat is opgelost is het helemaal goed. Misschien dat een flexibele verbinding tussen de pijpen vanaf het uitlaatspruitstuk en de eindpijp en oplossing zou kunnen zijn. Op de terugweg op de A1 op de brug over de IJssel even de 180 aangetikt. (daar kunnen ze niet controleren ��) Ik moest even de knop omzetten. Arme auto ��! Maar dan blijft ie gewoon heerlijk rijden. Zou het dan toch een blijvertje zijn? ����.

    Er wordt de laatste tijd overigens nauwelijks nog een bericht meer geplaatst op het forum. Wat is er aan de hand? Is de belangstelling tanende? Niemand meer aan het sleutelen? Zal toch wel. Of heeft het te maken met de technische staat van het forum dat er geen nieuwe aanwas meer komt. Als het zo rustig blijft dan stop ik er ook mee en zoek ik mijn heil tot de Duitse 924 fora, die geweldig actief zijn. Geen "dreigement" maar realiteit. Trekken aan een dood paard is zonde van de energie, nietan?


  9. #519
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Een perfecte 924 verder perfectioneren

    Leuk dat je even bij Rick bent geweest. Nog wat van zijn collectie gezien?

    Forum blijft rustig hoor, deze opmerking komt geregeld terug. Als ik voor mijzelf spreek, het is inderdaad lekker rijden en weinig te sleutelen op dit moment. Denk dat dit voor de meeste hier zo is. Iedereen leest wel mee, gezien de reacties. Maar we hebben weinig nieuws te melden, hahaha.
    Project 924....and nice driving


  10. #520
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    765

    Re: Een perfecte 924 verder perfectioneren

    Ik was zaterdag alleen bij Rick met betrekking tot hetgeen ik hierboven schreef. Ik was al eens eerder bij hem geweest en kon toen kennismaken met zijn mooie collectie. K ga er maar vanuit dat iedereen prima auto's heeft en dat er weinig te sleutelen valt.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •