Nog even een aanvulling op mijn berichten van 25 juli jl over de vervanging van het klokje in het dashboard. Dat klokje zat niet in de console maar in de ruimte tussen luchtrooster en dashboardkastje. Ik heb het internet (Google afbeeldingen onder andere) al meerdere keren afgestruind en ook de optielijsten bekeken maar kom nergens iets tegen over de plaatsing van dat klokje en de buitentemperatuurmeter. Ook in het geboortebewijs van de auto staat er geen bijzondere optiecode. Weet iemand dat toevallig?
Weet iemand waar ik alle modelwijzigingen door de jaren heen kan vinden van de 924? Er zal toch wel een boek zijn of een publikatie op internet, waar ik kan zien wanneer welke wijzigingen in het interieur zijn doorgevoerd. Ik heb hier op het forum al een topic daarover gevonden. Maar gevoelsmatig mis ik daar nog wel wat details.

Maar goed, al met al blijf ik dan toch nog twijfelen over de plaats van dat klokje he! Maar die twijfel is nu deels weg. Gisteren zag ik namelijk op MP een dasboard van een 924 voorbijkomen met daarin het klokje zoals ik het ook heb. Ben zo vrij geweest de foto maar even te kopiëren. Dus als iemand nog een naar het lijkt speciaal dashboard wil, grijp je kans.

Voorbeeld 2 orgineel klokje.jpg