Hi forumleden! Helaas is mijn Porsche 924 inmiddels niet meer in mijn bezit en kan ik mijn project daarmee niet afmaken. Ik was ooit van plan om een turbo conversie te doen. Wel heb ik nog een hoop onderdelen voor de daarvoor verplichte EFI conversie.

Kostte in totaal 750-800 piek. Ik hoef er geen volle mep voor te hebben als ik iemand er blij mee kan maken.

Foto's zijn op mijn marktplaats artikeltje te vinden:
https://www.marktplaats.nl/plaats/m1781111360/view


Dit is de onderdelenlijst: (inclusief originele prijs):
€ 142 - 14.7 Lambdasensor met Spartan 2 controller (JFETech)
€ 110 - (Bijna volledig) geassembleerde speeduino met MAP sensor
€~100.00 - 4x injector voor audi blok (universeel)
€ 52.70 - Coolant, intake air sensoren (CTS, IAT) (JFETech)
€ 49.90 - VR sensor voor timing motor (JFETech)
€ 200 - FPR, PTFE brandstofslang, degelijke connectoren
€ 33 - Bobine voor elektrische injectie
€ 75 - Brandstofrail incl nabewerking voor aansluiting op geleverde connectoren
€ 15 - luchtfilter
- Nog een hoop connectortjes en dingetjes. Is ook redelijk in de papieren gelopen maar weet even niet meer wat het allemaal is

Wat er nog ontbreekt voor het afmaken van de conversie:
- De MAP sensor zit nog niet op het speeduino board gesoldeerd. Zit er wel bij, en ik kan dat ook voor u doen als u dat wilt
- De wielen die bij de VR sensoren horen wilde ik zelf maken. Deze heb ik nooit gemaakt en zitten er dus niet bij
- Er moeten gaten geboord worden in de brandstofrail waar de brandstofvernevelaars in vallen. Dit gebaseerd op de spacing van de specifieke motor.
- Er is een ringetje nodig waarme je deze spuiters in het blok kunt monteren. Deze zijn op het internet verkrijgbaar of zelf te draaien voor de handigerd