Resultaten 1 tot 8 van de 8

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Nieuw jaar, nieuwe kansen

    Dag allemaal.
    Ik wil jullie allen met je dierbaren een heel gelukkig en gezond 2022 wensen. En hopelijk lekker sleutelen aan de 924/944 en daarna weer mooie kilometers maken. Misschien elkaar weer een keer ergens treffen.

    Ik loop nog niet zolang op dit forum mee, maar heb inmiddels al wel heel veel gelezen en tips gezien en van medeforummers gekregen na vragen over mijn 924. Ongelooflijk hoeveel kennis er is over de 924/944. Top.
    Daarom is het wel jammer, dat het een beetje stil is op dit moment op het forum. Het lijkt wel alsof er nog maar een handjevol mensen berichten plaatsen of reageren.

    Komop, laten we elkaar komend jaar weer een beetje meer verrassen met leuke berichten, listige vragen en slimme antwoorden. Daar zijn we allemaal bij gebaat.


  2. #2
    Ingeschreven
    08/12/2009
    Locatie
    Lille
    Berichten
    119

    Re: Nieuw jaar, nieuwe kansen

    Beste wensen!

    Mooi bericht en mooie oproep. Ze zijn er nog wel, de liefhebbers en sleutelaars, maar "den deze" heeft bv. momenteel niet zo veel te melden. Ga er zo dadelijk nog even een ritje mee maken!
    Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.


  3. #3
    Ingeschreven
    26/11/2021
    Berichten
    124

    Re: Nieuw jaar, nieuwe kansen

    Voor mijzelf is de 924 nog één groot mysterie. Dus ik zal jullie het komende jaar goed bezig houden!

    Beste wensen!


  4. #4
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Nieuw jaar, nieuwe kansen

    Beste wensen! Ja, hopelijk een mooi jaar waarin we eindelijk eens kunnen meeten of een sleuteldag kunnen doen. Zou mooi zijn. En winterstop….is altijd rustig hier. Ikzelf krijg op 1 feb de sleutel van mn nieuwe huis en ga eind die maand over. Vanaf 1 maart sleutelen vanuit de verwarmde garage ipv carport!


  5. #5
    Ingeschreven
    05/06/2012
    Berichten
    141

    Re: Nieuw jaar, nieuwe kansen

    De beste wensen voor het nieuwe jaar!

    Het is vaak erg rustig op dit forum inderdaad, maar is heel veel bruikbare informatie of tips te vinden.
    Momenteel ben ik ook flink bezig aan mijn 924, afgelopen maandag de motor uit de wagen gehaald om een aantal werkzaamheden eraan te kunnen doen en gelijk het opgespaarde vuil van 40 jaar schoon te maken.
    Hoop m snel weer de weg op te hebben !
    Porsche 924 2.0 bj 1980
    Subaru Justy 1.6 AWD bj 2003
    Suzuki Swift Sport bj 2009


  6. #6
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: Nieuw jaar, nieuwe kansen

    Forums hebben op het moment veel concurrentie van de Facebook groepen
    Ons forum is ook nog eens openbaar en iedereen kan zonder inlog
    Alles lezen
    Er staat al een heleboel op dus vragen hoeven ze vaak niet te stellen
    Als we weer wat Meer gaan posten
    Word het van zelf weer gezelliger en komen er wat meer gebruikers bij


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  7. #7
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: Nieuw jaar, nieuwe kansen

    Ja dat vreselijke Facebook. Laten we dan maar flink hier blijven posten ipv op Facebook. Er valt nog genoeg te vertellen over de 924. Althans, ik ben bij mijn auto al tegen zaken aangelopen die ik hier nog niet had gelezen. Komop forummers, klim op het toetsenbord!


  8. #8
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: Nieuw jaar, nieuwe kansen

    Even de boel weer een beetje opschudden. Het lijkt erop alsof er weer een beetje leven op dit forum komt. Goeie zaak. Hoe meer berichten hoe leuker en leerzamer het is/wordt. Dus keep posting!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •