Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: LSmeding

  1. #1
    Ingeschreven
    04/01/2022
    Berichten
    10

    LSmeding

    Stel je voor
    Mijn naam is Lars, en sinds kort eigenaar van een Porsche 924 2.0l 4-bak die een Vintage martini wrap heeft.

    De liefde voor Porsche is ontstaan door een vriend van mij. Samen met hem backdaten wij oude 911 om. Nu werd het tijd voor mijn eerste Porsche. Hoe ouder hoe beter. Verliefd op de 944 maar die houd ik graag nog in het vooruitzicht, net als de 911 Ooit! Nu eerst lekker klussen en genieten van deze 924.

    Ik heb een foto bijgevoegd toen ik hem ophaalde ergens aan de grens van duitsland. Echter hoorde ik dat de eigenaar een racekoning is woonachtend in Heerhugowaard. (Misschien ook lid van dit Forum, of kent iemand de auto/eigenaar)

    Leuk om kennis te maken en elkaar te kunnen helpen met de avonturen die we meemaken met de 924.

    Groet,
    Lars
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  2. #2
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822
    Hey LSmeding, bedankt voor het voorstellen! Veel plezier


  3. #3
    Ingeschreven
    04/01/2022
    Berichten
    10

    Re: LSmeding

    Graag gedaan en bedankt Hendrik.

    Groet,
    Lars
    924 '79 Martini wrapped


  4. #4
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    457

    Re: LSmeding

    Welkom! Leuk ding, zit er veel werk aan?


  5. #5
    Ingeschreven
    04/01/2022
    Berichten
    10

    Re: LSmeding

    Hi Riggard,

    Thanks for asking.

    Er zit altijd wat werk aan. Verassend lijkt de carrosserie weinig tot geen roest te hebben.

    - De auto kan niet starten op contact. Verliest zijn stroom. Op een bepaalde stand heeft hij stroom, wil je dan starten dan lukt dat maar doordat de sleutel dan te ver doorgedraaid staat verliest hij zijn stroom weer en valt hij uit. De vorige eigenaar heeft een startknop in de auto gebouwd zodat je kunt starten op de pre stand. Ik vermoed dat er of ergens sluiting zit of de startontsteker vervangen moet worden. (die heb ik inmiddels besteld)
    - Verder nog wat klein elektra nakijken en fixen.

    - Druklager maakt geluid. Die dient ook vervangen te worden. Waar moet ik rekening mee houden bij het vervangen van een druklager?

    - Interieur, stoelen en bekleding, momo stuurtje.
    - Verder krijgt de auto een grote beurt, nieuwe accu, spacers en wil ik hem iets lager hebben.

    Grt,
    Lars
    924 '79 Martini wrapped


  6. #6
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: LSmeding

    Hi Lars,

    Gefeliciteerd met de aankoop, leuke auto. Volgens mij ook op MP gestaan?
    Wat betreft starten/contact, zou maar zou het witte blokje achter het contactslot kunnen zijn dat aan vervanging toe is. Staat hier op het forum wel een how to van (even zoeken in de download sectie dacht ik). Veel sleutel en rijplezier. Leuk om een ook projecttopic van te maken!

    Met groet,
    Ronald
    Project 924....and nice driving


  7. #7
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: LSmeding

    Leuk ding man. Veel sleutelplezier. Zal genoeg werk aan zitten. Net als Hornbach: er is altijd wat te doen!


  8. #8
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    457

    Re: LSmeding

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LSmeding Bekijk Berichten
    Hi Riggard,

    Thanks for asking.

    Er zit altijd wat werk aan. Verassend lijkt de carrosserie weinig tot geen roest te hebben.

    - De auto kan niet starten op contact. Verliest zijn stroom. Op een bepaalde stand heeft hij stroom, wil je dan starten dan lukt dat maar doordat de sleutel dan te ver doorgedraaid staat verliest hij zijn stroom weer en valt hij uit. De vorige eigenaar heeft een startknop in de auto gebouwd zodat je kunt starten op de pre stand. Ik vermoed dat er of ergens sluiting zit of de startontsteker vervangen moet worden. (die heb ik inmiddels besteld)
    - Verder nog wat klein elektra nakijken en fixen.

    - Druklager maakt geluid. Die dient ook vervangen te worden. Waar moet ik rekening mee houden bij het vervangen van een druklager?

    - Interieur, stoelen en bekleding, momo stuurtje.
    - Verder krijgt de auto een grote beurt, nieuwe accu, spacers en wil ik hem iets lager hebben.

    Grt,
    Lars
    Mooi lijstje, druklager wordt wel even een klusje, maar dan kun je wel meteen de speling op je pook verhelpen.
    Momo stuurtje vind ik erg vet. Heb zelf ook een prototipo liggen die eronder gaat als mijne weer rijdt.
    En contact... kan inderdaad goed het 'witte blokje' zijn. Easy fix. Overigens kun je die zelfs open halen en schoonmaken, ik denk dat dat al 90% van de problemen oplost, maar is wel echt een gepriegel.


  9. #9
    Ingeschreven
    15/11/2020
    Berichten
    8

    Re: LSmeding

    Hey Lars! Leuk dat ik je nu ook al meteen hier op het forum tegenkom.
    Gr. Rob(sche)


  10. #10
    Ingeschreven
    06/08/2009
    Locatie
    Assenede (B)
    Berichten
    59

    Re: LSmeding

    Dag Lars, ik vind het ook een gave uitvoering.
    Zou hem zeker zo laten want zoiets zie je niet vaak.
    Veel sleutelplezier !
    Peter


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •