Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: 924 | Bumperpech

  1. #1
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    924 | Bumperpech

    Hoewel ik op vakantie ben blijft het volgende door mijn hoofd spoken. Bij het verplaatsen van de 924 in de garage heb ik met de rechter punt van de voorbumper net de muur geraakt. Gevolg is, dat de bumper er niet meer recht op zit. Grrrr. Balen als een stekker natuurlijk. Ik heb de bumper er al en keer afgehaald maar zie geen verschil tussen rechter en linker bumpersteun. Althans aan de buitenkant. Schuift zo'n (pre-impact?) steun soms in bij een lichte tik? En is dat dan niet of nauwelijks te zien? De bumper zit namelijk rechtsvoor net even iets verder naar binnen dan links.


  2. #2
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    457

    Re: 924 | Bumperpech

    De bumper kan best een stukje bewegen. Je hebt 2 opties;
    - De 2 bouten die de bumper aan de steunen vastzetten geven je speling naar voren/achter en opzij.
    - Ook kun je de 2 boutjes die de steun aan het chassis vasthoudn losdraaien en zo de steunen omhoog/omlaag schuiven.
    Je kunt 'm zo nog best wat bewegen.

    Mocht ie nu echt krom zijn of naar binnen staan kun je met een slagtrekker het chassispunt nog wel iets naar buiten trekken. De steunen zelf verbuigen ook zeer makkelijk.
    Dus zou me er niet te druk over maken.
    Laatst gewijzigd door Riggard; 15/05/2022 om 18:38.


  3. #3
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: 924 | Bumperpech

    Oké. Dank voor je gerustellende woorden. Dan denk ik dat de rechter steun toch iets verbogen is. Over 2 maanden maar eens kijken of ik het kan fixen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •