Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1
    Ingeschreven
    21/07/2017
    Locatie
    Langedijk
    Berichten
    11

    924 1985 | Spinnenkop na revisie nog steeds stuk?

    Goedemiddag forummers,

    Zonet een positief belletje gehad, de 924 is klaar bij de garage en loopt na minstens 10 jaar stilstand weer zoals het hoort Dan is uiteraard de eerste vraag; wat was er mis met de auto? Deze bleef namelijk stotteren, haperen, slecht starten enz. Dit was nadat de WUR, spinnenkop, brandstofpomp, brandstoftank, injectoren, slangen en meer al zijn gereviseerd of vervangen. Wat blijkt: na monteren van een andere spinnenkop blijkt daar het probleem in te zitten, en is de conclusie dat de gereviseerde kop niet juist is.

    Vraag aan jullie, hebben jullie dit ook wel eens ervaren? De kop is na revisie zelfs afgesteld en getest, dus dat had wel het laatste geweest waar ik zou zoeken. Vanmiddag ook maar even een belletje doen naar het revisiebedrijf..

    Hoor graag jullie verhalen!

    Groeten, Nick


  2. #2
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    458

    Re: 924 1985 | Spinnenkop na revisie nog steeds stuk?

    Dat is mooi!

    Zelf gelukkig niet gehad, maar als ik het zo bekijk is die spinnenkop een precair werkje, met veel kleine openingen en filters.
    Ding moet met vloeibare pakking dicht. Risico is dat je dan net teveel vloeibare pakking gebruikt, of dat er toch een vuiltje van het reviseren loskomt, en dat 1 van de filters verstopt. Kan direct na reviseren gebeuren, of iets later.

    Wel balen, want precies als je zegt... Als je iets vervangt voor een gereviseerd deel, ga je er daarna vanuit dat het goed is, en zoek je verder. Goede garage in ieder geval dat ze het toch gevonden hebben!


  3. #3
    Ingeschreven
    21/07/2017
    Locatie
    Langedijk
    Berichten
    11

    Re: 924 1985 | Spinnenkop na revisie nog steeds stuk?

    Zeker, erg blij mee! Zonet ook even de partij gesproken die het ding gereviseerd heeft, aardige man. Vanmiddag even kijken of de nummers van de spinnenkoppen overeen komen, anders wist hij ook niet waarom de auto hier anders op reageert. Terugnemen deed hij helaas niet aan, begrijp ik dan ook wel weer (iemand een gereviseerde spinnenkop kopen? )

    Garage die het uitzoekwerk verricht heeft is dhr. Paul, die verstaat zijn vak en heeft me enorm uit de brand geholpen. En nog in de buurt ook!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •