Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13
  1. #1
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    924 | Turbofrontje op gewone 924

    Hey, weer een berichtje op het oorverdovend stille forum. Wordt er niet meer gesleuteld? Ik ben, ook al ben ik nog op "vakantie" alweer met plannen bezig. Onder andere het volgende:
    Ik zit te denken om een turbofront in mijn 924 te plaatsen. je weet wel, met die koelgaten erin. Vind ik net wat leuker smoelen. Past dat zomaar? Ik zie die frontjes weleens voorbijkomen. Soms alleen de plaat (er staat er nu eentje op MP), soms ook met bijna een heel front eraan vast. Ik heb hier al gezocht maar kan het zo direct niet vinden of het mogelijk is om alleen die frontplaat te vervangen. Er zullen hier vast wel forummers zijn die dit al een keer hebben gefixt.


  2. #2
    Ingeschreven
    26/11/2021
    Berichten
    124

    Re: 924 | Turbofrontje op gewone 924

    Is wel een beetje als een "M" badge op je BMW plakken.....

    Maar inderdaad wel een goede look


  3. #3
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: 924 | Turbofrontje op gewone 924

    Ja klopt helemaal. Ik snap wat je bedoelt en hou daar helemaal niet van. Maar soms heb je weleens het idee dat zo'n verandering, overigens zonder verdere pretenties, gewoon een mooie verfraaiing is. Nou en daar ben ik dan wel weer van


  4. #4
    Ingeschreven
    06/07/2008
    Locatie
    Belgie - Vlaamse Ardennen
    Berichten
    188

    Re: 924 | Turbofrontje op gewone 924

    Ik ben te "origineelminded" om daar een antwoord op te geven. Is echt persoonlijke keuze.
    Wat ik wel weet is dat dat paneel soms vastgevezen en soms vastgelast wordt naargelang het model. PET geeft misschien wel uitsluitsel tussen de modellen.
    Laatst gewijzigd door Steady Eddy; 30/09/2022 om 15:53.
    Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...


  5. #5
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: 924 | Turbofrontje op gewone 924

    Ik snap wat je bedoelt met "origineelminded". Mooi woord trouwens. Het was ook slechts een hersenspinsel. Ik blijf het wel gaaf vinden. Ik vermoed ook dat het bij een spinsel zal blijven. Eigenlijk is de auto ook te mooi om het te wijzigen.


  6. #6
    Ingeschreven
    06/07/2008
    Locatie
    Belgie - Vlaamse Ardennen
    Berichten
    188

    Re: 924 | Turbofrontje op gewone 924

    Ik zou het alvast niet doen: eerst montageproblemen en daarna nog herlakken in de juiste kleur...je begrijpt me wel...
    Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...


  7. #7
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: 924 | Turbofrontje op gewone 924

    Je hebt me overtuigd


  8. #8
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    457

    Re: 924 | Turbofrontje op gewone 924

    Zit zoals eerder gezegd wat verschil in de bouwjaren, soms is het min of meer 'bolt-on', soms gelast. In mijn geval ook het laatste.

    Wat nog een idee kan zijn is de turbo voorspoiler, die heeft wat koelsleuven erin en wat subtieler. Zat toevallig bij aankoop al op mijne en is wel compleet 'bolt-on' (dus kan er ook weer af)


  9. #9
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: 924 | Turbofrontje op gewone 924

    Ja ik zie wat je bedoelt, maar ik had het bovendeel tussen de Bassie en Adriaan lampjes in gedachten. Ach een mens verzint van alles als ie eind september nog aan het strand zit zonder zijn speeltje.....

    20220926_132734.jpg


  10. #10
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: 924 | Turbofrontje op gewone 924

    Ik heb het ooit gedaan met mijn aller eerste 924
    Moest de neus er af boren er zijn speciale boortjes om puntlassen er uit te boren
    Daarna heb ik de nieuwe neus met schroeven/zelf tappers vast gezet
    En dat ging prima


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •