Resultaten 1 tot 5 van de 5
  1. #1
    Ingeschreven
    26/11/2021
    Berichten
    124

    924 1979 | OEM Benzineleiding vervangen met koper?

    De 2 benzineleidingen die van achteren via de bodemplaat naar de voorkant lopen beginnen bij mij te roesten. Het rubber eromheen is op sommige plekken verdwenen en vervangen door roest. Ik kan het waarschijnlijk nog opschuren en in de roestomvormer zetten, maar ik wil het misschien gewoon vervangen.

    Nou zie ik dat die slangen honderden euro's per stuk kosten, bijvoorbeeld 477 209 178 A

    Is het mogelijk om deze leidingen te vervangen voor koperen leidingen? Zijn de fittingen dan over te zetten op een koperen leiding?


  2. #2
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: 924 1979 | OEM Benzineleiding vervangen met koper?

    Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen. Als er remvloeistof doorheen geperst kan worden, dan toch ook benzine? Er zijn setjes in de handel om er mooie tonnetjes op te persen, net als bij remleidingen.


  3. #3
    Ingeschreven
    26/11/2021
    Berichten
    124

    Re: 924 1979 | OEM Benzineleiding vervangen met koper?

    Ja, dat zal wel lukken. Maar mijn vraag is of de huidige verbindingen dan nog gebruikt kunnen worden, zodat ik makkelijk een koperen leiding aan kan sluiten op andere originele rubberen slangen


  4. #4
    Ingeschreven
    26/11/2021
    Berichten
    124

    Re: 924 1979 | OEM Benzineleiding vervangen met koper?



  5. #5
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: 924 1979 | OEM Benzineleiding vervangen met koper?

    Dat is een mooie DIY. Duidelijke foto's en beschrijving. IK heb hem gelijk opgeslagen. Je weet maar noit.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •