Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Ruitensproeiers

  1. #11
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Ruitensproeiers

    Ik heb de Audi er maar naast gehouden, lekker betrouwbaar.


  2. #12
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Ruitensproeiers

    Ik heb de Audi 80 toen gekocht omdat wij onze 306 zat waren. Hij was, 1992, ouder dan de 306 en de kilometerstand was ondudelijk. Wij hebben er 4 jaar in gereden. Het enig wat we gehad hebben is een hoesje gescheurd, en de bobine kapot. Verder niets. Toen ik hem inruilde en er later een keer naar vroeg had de garage hem naar de handel gedaan omdat de automaat niet goed werkte. Dit hebben wij nooit gemerkt. Tot nog toe onze betrouwbaarste en voordeligste auto geweest.

    Maar omdat het mooilijk was er weer een te vinden met een aantrekkelijke kilometerstand en ik over de A4 vrij veel negatieve dingen las heb ik een BMW gekocht. Ook een fijne auto maar toch meer reparaties dan de audi.

    Maar je moet natuurlijk ook geluk hebben. Mijn broer kocht toen een audi 80 Avant met complete historie. Die heeft in twee jaar tijd drie keer de linker aandrijfas moeten vervangen.


  3. #13
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Ruitensproeiers

    Ik zal de keurmeester bij mij op de zaak eens wat beter gaan observeren en misschien een topic aanmaken met apk keureisen..
    Lijkt me heel fijn plan! :grin:


  4. #14
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Ruitensproeiers



  5. #15
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Ruitensproeiers

    Nou, ziet er wel bruikbaar uit. Wel een behoorlijk uitgebreide lijst. Ben je niet in 'n kwartiertje mee klaar! :wink:


  6. #16
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Ruitensproeiers

    De keurmeester ook niet, anders doet-ie zijn werk niet goed...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •