Pagina 1 van de 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31
  1. #1
    Ingeschreven
    08/12/2009
    Locatie
    Lille
    Berichten
    119

    Wie leest dit forum nog ?

    If it doesn't fit, you'll need a bigger hammer.

    Ik lees regelmatig mee, maar heb weinig te zeggen ...
    Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.


  2. #2
    Ingeschreven
    10/08/2014
    Locatie
    berkel en rodenrijs
    Berichten
    161

    Re: 924 1979 | Voorste draagarm lijnt niet op

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beer924 Bekijk Berichten
    Dus toch. Een 924 repareer je met hamer en schroevendraaier!!!!
    Maar niet om het een of ander. Ik geloof dat wij zo ongeveer nog de enige drie zijn die hier nog communiceren.........
    Ik lees ook nog stiekem mee

    die van mij staat er nu zo bij
    WhatsApp Image 2023-01-17 at 17.13.07.jpg
    Porsche 924/931/944/951/928/930 1980
    Porsche 987c 2007


  3. #3
    Ingeschreven
    23/02/2015
    Locatie
    saint Denis de Pile France
    Berichten
    352

    Re: 924 1979 | Voorste draagarm lijnt niet op

    ... er zijn altijd meer Lezers dan Schrijvers, merk dat in alle forums (meer dan 8) waar ik actief deelneem.
    Wat forums levend houden is vaak een kleine kern van Schrijvers, maar ook de actualiteiten rondom het type forum, daarom zie ik verschillende uitgaan als een kaarsje en anderen weer opbloeien, vaak ook gerelateerd aan het type auto die op dat moment in trek is bij hobbyisten.
    Mercedes W124 1989 / Porsche 924 1983 restored / MG-Midget 1973 restored / Rover 1275 Mini 1992 restored
    Citroen 2CV6 1986 restored / Renault N72 restored/ Mazda MX-5 1.8 for the fun / Toyota Landcruiser Prado daily driver


  4. #4
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    757

    Re: 924 1979 | Voorste draagarm lijnt niet op

    Ja klopt wat je zegt Pierro. Maar wel zonde natuurlijk. Maar goed, meelezen is heel leerzaam en soms erg vermakelijk. En ja, als je eigen auto klaar is dan heb je niet zoveel te schrijven natuurlijk. Ik zie nu wel een foto van een heel mooie ombouw bij Joran als ik het zo bekijk. Straks een lekker kleurtje erop en er staat weer een heel mooie auto.


  5. #5
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: 924 1979 | Voorste draagarm lijnt niet op

    Er word aardig wat mee gelezen en gezocht op het forum
    Maar natuurlijk zijn we reuze blij met de schrijvers
    Persoonlijk heb ik op het moment weinig te melden al mijn projecten staan langdurig in de ijskast
    En de 50 jahre rijd gewoon ��


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  6. #6
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: 924 1979 | Voorste draagarm lijnt niet op

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beer924 Bekijk Berichten
    Dus toch. Een 924 repareer je met hamer en schroevendraaier!!!!
    Maar niet om het een of ander. Ik geloof dat wij zo ongeveer nog de enige drie zijn die hier nog communiceren.........
    Je hebt natuurlijk ook veel lezers en het voorjaar komt er weer aan, dus er zal wel weer meer gebeuren op het forum hoop ik.

    Het is jammer dat forums een beetje een dingetje uit het verleden geworden zijn.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  7. #7
    Ingeschreven
    26/11/2021
    Berichten
    127

    Re: 924 1979 | Voorste draagarm lijnt niet op

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captainfrasca Bekijk Berichten
    Het is jammer dat forums een beetje een dingetje uit het verleden geworden zijn.
    Dat gevoel heb ik ook. Maar toch vraag ik me af wat hiervoor dan in de plaats is gekomen? Of zijn er gewoon steeds minder enthousiastelingen te vinden?

    Facebook-groepen zijn leuk en aardig, maar het komt vaak niet verder dan grappige foto's met elkaar delen


  8. #8
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: 924 1979 | Voorste draagarm lijnt niet op

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastibum Bekijk Berichten
    Dat gevoel heb ik ook. Maar toch vraag ik me af wat hiervoor dan in de plaats is gekomen? Of zijn er gewoon steeds minder enthousiastelingen te vinden?

    Facebook-groepen zijn leuk en aardig, maar het komt vaak niet verder dan grappige foto's met elkaar delen
    Ik heb geen idee, ik denk wel dat het deels aan social media ligt. Daarnaast zie ik ook niet zoveel 924's meer rondrijden. Ze lijken erg zeldzaam te worden.
    Een aantal jaar geleden toen een 924 nog "betaalbaar" was voor jongeren was er ook veel meer nieuwe aanwas van leden etc...

    Maar het is niet alleen het 924 forum dat rustiger geworden is, ik zie het bij eigenlijk alle forums waar ik lid van ben. Wat ook niet meehelpt is dat we al jaren geen meeting meer georganiseerd hebben.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  9. #9
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    757

    Re: 924 1979 | Voorste draagarm lijnt niet op

    Social media nemen de overhand. Helaas gaat dat inderdaad ten koste van de diverse fora of forums. What's in a name. Het gedoe op Facebook mbt de 924 vind ik echt helemaal 3x niks. Je kunt niet op items zoeken. Het is niet een soort naslagwerk. Maar ja, als de 924 liefhebber hier in het land of België hier schaars wordt dan houdt het op. Misschien moet ik hem dan nog maar even houden!! Wilde ik verkopen dan? Nou nog niet direct, maar om de 924 alleen te houden om te zeggen dat ik een hele mooie 924 heb vind ik ook een beetje overdreven. Hoewel technisch nu helemaal top is het rijden met de 924 nog steeds niet helemaal mijn ding. Ik ben er nog niet uit. Wie weet wat de toekomst nog brengt.


  10. #10
    Ingeschreven
    06/07/2008
    Locatie
    Belgie - Vlaamse Ardennen
    Berichten
    189

    Re: 924 1979 | Voorste draagarm lijnt niet op

    Je zou verbaasd zijn wat er in Frankrijk nog leeft op de fora...
    Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •