Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 31
  1. #11
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    462

    Re: 924 1979 | Voorste draagarm lijnt niet op

    Ik denk at de belangrijkste factor is dat je doelgroep niet zo groot meer is, een 924forum trekt 924 rijders aan en dat zullen er minder worden, niet meer.
    Er zijn iets meer dan 1000 van die dingen in NL (https://hoeveelautos.nl/porsche/924). Niet iedereen zal daar actief mee bezig zijn en ook niet iedereen zal interesse hebben in een forum of zelfs digitaal vaardig. Dus als je 2% van deze groep weet aan te spreken, is dat al heel erg veel.

    En dan geldt ook nog, je moet wel iets te delen hebben, als dat ding rijdt en/of onder z'n hoes in de garage staat, is er gewoon wat minder ruimte voor updates.
    Ook zie je weinig projecten langskomen op het forum. Heeft er denk ik mee te maken dat de 924 overkomt als een goedkope auto, maar dat wanneer je het serieus wilt aanpakken, je al snel leegbloedt op de onderdelen, terwijl dat niet terugkomt in waarde. Dat zal een hoop projecten doen stranden, of mensen afschrikken. Bij een 911 of 912 is dat anders.

    Zoals Captainfrasca aangeeft; bovenstaand zal in het verleden waarschijnlijk anders geweest zijn, omdat deze auto's lange tijd voor een paar duizend van de hand gingen en er waarschijnlijk een veel groter aantal in NL was.
    Inmiddels koop je alleen een flink project voor dat geld (been there done that ) en afgaand op de enorme hoeveelheid reservedelen die je op marktplaats kunt kopen, zijn er flink wat gesneuveld als donor.

    Facebook zal ook z'n rol spelen, maar ik denk beperkt. Ik vind Facebook vermakelijk om af en toe eens een fotootje voorbij te zien komen, maar geloof niet dat het echt concurreert met een forum. Ander doel. Een forum is voor mij ook een kennisbank en vraagbaak, en de mensen die er rondhangen ken je meestal ook net wat beter.
    Maargoed, misschien word ik zelf ook wel oud en snap ik de tiktok generatie gewoon niet
    Laatst gewijzigd door Riggard; 24/03/2023 om 06:28.


  2. #12
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    752

    Re: 924 1979 | Voorste draagarm lijnt niet op

    Dat laatste herken ik zeker!!!!!


  3. #13
    Ingeschreven
    26/11/2021
    Berichten
    126

    Re: 924 1979 | Voorste draagarm lijnt niet op

    Nou moet ik zeggen dat deze thread de uitzondering is die de regel bevestigt.

    Mijn draagarmen zitten er al een paar weken op, maar het gesprek blijft hier gaande


  4. #14
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.679

    Re: 924 1979 | Voorste draagarm lijnt niet op

    Hahaha congrats op de draagarmen!

    En dit forum mag wellicht niet zo actief meer zijn, maar wel rete waardevol. Bordevol kennis, kunde en how to's. Inderdaad zelf ook niet veel updates, maar wel een goed rijdende P. En die wordt gebruik ook!!

    Wat betreft het aanbod, bv op Marktplaats, er zitten goede en slechte tussen. Denk ook zeker dat er bij de goede een enorme prijs hype zit. Anyway, ik denk dat je met low-budget prima kan sleutelen aan deze auto's. Zeker met gebruik van gebruikte onderdelen. De mijne heeft recent een kop revisie gehad. Een investering die je idd niet bij verkoop 100% terug ziet. Maar who cares. Ik kan probleemloos rijden (zonder blauwe plof bij een stoplicht).
    Project 924....and nice driving


  5. #15
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.679

    Re: Wie leest dit forum nog ?

    Ha draadje op de juiste plek gezet!


  6. #16
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    752

    Re: Wie leest dit forum nog ?

    Wat betreft een antwoord op de titel van dit topic: ik kijk elke dag op dit forum. Eerst de kranten, dan het Porscheforum en dan het 924 forum. En dan niet zien dat ik een privé bericht
    had...... Maar goed. Verslaving ligt op de loer. Ik denk dat ik zo'n beetje wel alle berichten heb gelezen. Jammer dat er zoveel draadjes een open einde hebben. Dan ontbreekt de oplossing. Of was dan de oplossing dat de 924 werd verkocht?


  7. #17
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.679

    Re: Wie leest dit forum nog ?

    Ja, zou idd een goede gewoonte zijn om de oplossing er bij te plaatsen. In mijn beleving gebeurt dat nog best wel. Maar kennelijk niet op de topics waar jij net op zoekt ;-)
    Project 924....and nice driving


  8. #18
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    752

    Re: Wie leest dit forum nog ?

    Haha. Ja dat zal het zijn. Ik zal wel op problemen zoeken die niet opgelost "kunnen" worden.


  9. #19
    Ingeschreven
    06/07/2008
    Locatie
    Belgie - Vlaamse Ardennen
    Berichten
    188

    Re: Wie leest dit forum nog ?

    Vader zei altijd: "Niet gaan is onmogelijk, moeilijk wel". Heb dat trouwens overgeërfd.
    Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...


  10. #20
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.532

    Re: Wie leest dit forum nog ?

    Ik lees niet iedere dag maar wel alles wat er geplaatst word want ik moet de stelletje ongeregeld natuurlijk wel in de gaten houden
    Misschien weer eens een meating organiseren
    Om te zien of er weer wat leven in de brouwerij komt
    We hebben wel een tijd terug een Facebook groep gestart om het forum te versterken
    Maar dat loopt ook niet echt


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •