Pagina 5 van de 5 EersteEerste 12345
Resultaten 41 tot 43 van de 43
  1. #41
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    765

    Re: Diamantsilberner 924 2.0 '79 - Bastian

    Ja zo'n schuur ver van je huis is niet zo handig om te klussen. Ik heb de garage aan huis en dan loop je zo even binnen en klus je 5 minuten (of een hele dag natuurlijk ). Kleppen stellen moet ik ook nog eens doen. Maar je zoekt een stoel met bruine krijtstreep? Of bedoel je een bruine stoel met witte krijtstreep. Overigens zie ik toch een zwart interieur of komt dat door de foto? Ik zie op MP regelmatig advertenties voorbijkomen van Stuttparts in Appelscha die kennelijk heel veel onderdelen heeft en ook interieurdelen. Je zou eens kunnen bellen.


  2. #42
    Ingeschreven
    26/11/2021
    Berichten
    128

    Re: Diamantsilberner 924 2.0 '79 - Bastian

    Ik bedoel een stoel met zwarte bolsters en dat het stof aan de binnenkant bruin is met witte krijstrepen. Het is heel donkerbruin, op de foto gaat het inderdaad zwart lijken. Ik zie ze ook weleens met wat lichter bruin, maar mijn vermoeden is dat de zon ze langzaam verbleekt.


  3. #43
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    765

    Re: Diamantsilberner 924 2.0 '79 - Bastian

    Ja klopt met dat verkleuren door de zon. Ik zie vaak dat de bovenkant van de achterbankleuningen helemaal verbleekt zijn. Ziet er niet uit. Hou ook Ebay Kleinanzeigen.de in de gaten. Er worden daar veel onderdelen voor 924's aangeboden.
    https://www.kleinanzeigen.de/s-porsche-924-teile/k0
    Succes.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •