Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: 2024 komt eraan

  1. #11
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    765

    Re: 2024 komt eraan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pierro Bekijk Berichten
    et voila, inderdaad zoals Steady Eddy schrijft zijn de forums in France en Duitsland zeer actief en is het een genot om daar info te delen.

    Ook iedereen een sleutelend 2024 toegewenst, alhoewel ik persoonlijk niet veel aan de 924 werk, is meer dan 100% top.
    Ben wel met de MB 230E bezig wat ook mijn dagelijks vervoer is met de Prado en zoek nog steed een nieuw project, AMC Pacer of Saab 96.

    Groetjes uit een zacht en zonnig zuiden
    Klopt wat je zegt. Ik herken het voor wat betreft de fora in Duitsland. Bijvoorbeeld PFF of Transaxlegarage.de. Veel berichten, maaarrrrr, daar ben ik inmiddels wel achter, ook daar heel vaak dezelfde personen die berichten delen.


  2. #12
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: 2024 komt eraan

    Hier ook weinig sleutel werk komt er wel aan want de 924 lekt harder dan dat ik het er van boven in kan gooien
    Helaas zijn we een aantal gang makers kwijt geraakt
    Vaak draait een forum op een kleine groep vaste mensen en als die gang houden sluiten zig daar dan zo nu en dan wat mensen op aan
    Ook zijn er gewoon weinig 924 s in Nederland
    En ook hebben we geen tot weinig evenementen meer dat helpt ook niet


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  3. #13
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    765

    Re: 2024 komt eraan

    Wel jammer, want het was/is nog steeds een erg leuk forum, waar respectvol met elkaar wordt omgegaan. En dat is in deze tijd al heel wat waard. Fijne en veilige jaarwisseling. Ik wens iedereen een heel goed 2024. En ik blijf posten. Gewoon omdat het ook leuk is.


  4. #14
    Ingeschreven
    26/11/2021
    Berichten
    128

    Re: 2024 komt eraan

    Is het misschien een idee om een whatsapp groep aan te maken? Aangezien we toch met zo weinig zijn is dat wel een leuke manier om soms wat foto's van het geklus te delen. Maakt het ook makkelijker om (ooit misschien) een meeting te plannen


  5. #15
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: 2024 komt eraan

    Yes, goed plan wat mij betreft!
    Wie zet m op?

    beste wensen voor 20(9)24!

    wat betreft event, wil best het voortouw nemen voor een meet/tourtocht
    medio april
    Project 924....and nice driving


  6. #16
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    765

    Re: 2024 komt eraan

    Goed idee Bastibum wat betreft de WA groep. Vind wel, dat je toch ook hier gewoon moet blijven posten. Je kunt hier veel meer kwijt dan in WA. Meeting in april ook goed. Let even op dat er in het weekend van 7 april al een 924 vriendenclub toertocht is.


  7. #17
    Ingeschreven
    06/07/2008
    Locatie
    Belgie - Vlaamse Ardennen
    Berichten
    190

    Re: 2024 komt eraan

    Ik laat mijn leven niet leiden door GSM, dus op WA zal je mij niet vinden. Er is al genoeg versnippering van informatie...
    Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...


  8. #18
    Ingeschreven
    26/11/2021
    Berichten
    128

    Re: 2024 komt eraan

    Ja, is meer om af en toe snel mooie plaatjes van de 924's in actie te delen. Ik zit niet te wachten op hele projecten in whatsapp, daar is dit forum veel te handig voor.

    Zal wel wat opzetten. Met het oog op privacy: stuur mij hier even een persoonlijk bericht met je nummer, dan voeg ik je toe


  9. #19
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: 2024 komt eraan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beer924 Bekijk Berichten
    Goed idee Bastibum wat betreft de WA groep. Vind wel, dat je toch ook hier gewoon moet blijven posten. Je kunt hier veel meer kwijt dan in WA. Meeting in april ook goed. Let even op dat er in het weekend van 7 april al een 924 vriendenclub toertocht is.
    Goed te weten!
    Project 924....and nice driving


  10. #20
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: 2024 komt eraan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastibum Bekijk Berichten
    Ja, is meer om af en toe snel mooie plaatjes van de 924's in actie te delen. Ik zit niet te wachten op hele projecten in whatsapp, daar is dit forum veel te handig voor.

    Zal wel wat opzetten. Met het oog op privacy: stuur mij hier even een persoonlijk bericht met je nummer, dan voeg ik je toe
    Komt er aan, al geloof ik niet dat er veel animo voor is
    Project 924....and nice driving


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •