Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: 2024 komt eraan

  1. #1
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    765

    2024 komt eraan

    Hoi forumleden.
    Ik hoop voor jullie dat 2023 net zo is verlopen als voor mij. Het was voor mijn vrouw en mij in alle opzichten een mooi jaar. Dat begon al direct met de aanschaf van een Porsche 997.2 cabrio. Wat een auto. Van de zomer 7500 km ermee door Europa gereden. Machtig. Verder regelmatig gesleuteld aan de 924. Er blijft altijd wat te doen hè aan zo'n eigenaardige auto. Helaas heb ik er nog steeds niet veel mee gereden. Dat probeer ik komend jaar toch in te halen. Het zal toch een keer moeten lukken. In het voorjaar voor het eerst met de toertocht van de 924 Vrienden mee Misschien dat me dan de ogen opengaan wat betreft het rijden met de 924!

    Is er overigens niemand meer aan het sleutelen? Het lijkt erop alsof het hier een beetje doodbloedt. Dat is jammer want er is zoveel informatie te halen en te delen. Of is de interesse voor de transaxles in ons land aan het verminderen, waardoor er minder gesleuteld wordt? Als ik de (lage) marktprijzen zie van de transaxles dan bekruipt me het angstige gevoel dat er niet zoveel interesse meer is.
    En Facebook is echt geen vervanger voor een mooi forum. Ik zie het aan het Duitse forum Transaxlegarage.de. Wat een schat aan informatie is daar ook. En wat een "lawine" aan berichten per dag.
    Mensen blijf sleutelen en je belevenissen hier delen.

    Ik wens jullie en je dierbaren heel fijne kerstdagen en een heel voorspoedig en gezond 2024 toe!


  2. #2
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    465

    Re: 2024 komt eraan

    Eensgelijks, fijne feestdagen en een mooi 2024 toegewenst!


    Allicht dat we in '24 dan toch eindelijk eens een meeting(kje) kunnen organiseren?

    Hier wordt nog wel gesleuteld, maar met mondjesmaat, op de een of andere manier kan ik me slecht motiveren als ik niet ook kan rijden. Maar mijn doel voor a.s. week is de supercharger onder de 924 te krijgen en de benzinepomp in de tank te herstellen. ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen


  3. #3
    Ingeschreven
    18/11/2007
    Berichten
    364

    Re: 2024 komt eraan

    Oh, hier nog druk bezig hoor.
    Heb in 2023 Mn 924 gtr replica afgemaakt, en een orginele 924 gt volledig gerestaureerd. Beide kunnen straks in het voorjaar naar de rdw om op nl kenteken te worden gezet.
    Ben nu begonnen aan de restauratie van een 924 gts clubsport. Ik hoop voor de zomer de carroserie gereed te hebben..zodat deze gespoten kan worden. Ben dagelijks wel aan het sluitelen😉


  4. #4
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: 2024 komt eraan

    Fijne dagen allemaal!

    En wat sleutelen betreft, idd.niet veel te doen. Alleen gebruikelijk onderhoud, niet heel spannend. Forum hier is zeker van onschatbare waarde, maar denk ook dat de 924 niet zo’n hele grote schare liefhebbers meer heeft in NL. in ieder geval niet heel veel rijdende…

    Dus ja, lees nog altijd mee maar heb nu niet veel updates


  5. #5
    Ingeschreven
    06/07/2008
    Locatie
    Belgie - Vlaamse Ardennen
    Berichten
    190

    Re: 2024 komt eraan

    Fijne Kerst en alvast een Gelukkig 20(9)24 toegewenst vanaf de zonnige Dordogne.
    Forum evolueert naar informatiebank. Dat is vaak zo, hoewel ik moet zeggen dat in Frankrijk en Duitsland er meer beleving is.
    Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...


  6. #6
    Ingeschreven
    26/11/2021
    Berichten
    128

    Re: 2024 komt eraan

    Fijne Kerst en een goed uiteinde aan jullie allemaal gewenst! Bij mij wordt er ook niet zoveel gesleuteld, tijd komt me tekort. Deze winter wel van plan om wat meer werk te gaan verzetten. Ik ben nog een beginnend sleutelaar, dus zullen geen baanbrekende klusprojecten worden binnen de 924-community.
    Maar ik zal zo af en toe de vooruitgang delen, dat leidt vaak toch tot een leuk gesprek.


  7. #7
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    765

    Re: 2024 komt eraan

    Als Pierro zich nu ook nog even meldt, dan hebben we de vaste gasten wel zo'n beetje gehad!!


  8. #8
    Ingeschreven
    06/07/2008
    Locatie
    Belgie - Vlaamse Ardennen
    Berichten
    190

    Re: 2024 komt eraan

    Doet er niet toe, zo lang we er maar zijn indien nodig...
    Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...


  9. #9
    Ingeschreven
    23/02/2015
    Locatie
    saint Denis de Pile France
    Berichten
    352

    Re: 2024 komt eraan

    et voila, inderdaad zoals Steady Eddy schrijft zijn de forums in France en Duitsland zeer actief en is het een genot om daar info te delen.

    Ook iedereen een sleutelend 2024 toegewenst, alhoewel ik persoonlijk niet veel aan de 924 werk, is meer dan 100% top.
    Ben wel met de MB 230E bezig wat ook mijn dagelijks vervoer is met de Prado en zoek nog steed een nieuw project, AMC Pacer of Saab 96.

    Groetjes uit een zacht en zonnig zuiden
    Mercedes W124 1989 / Porsche 924 1983 restored / MG-Midget 1973 restored / Rover 1275 Mini 1992 restored
    Citroen 2CV6 1986 restored / Renault N72 restored/ Mazda MX-5 1.8 for the fun / Toyota Landcruiser Prado daily driver


  10. #10
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    765

    Re: 2024 komt eraan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steady Eddy Bekijk Berichten
    Doet er niet toe, zo lang we er maar zijn indien nodig...
    Daar heb je helemaal gelijk in.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •