Pagina 5 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 58

Onderwerp: De groene 924

  1. #41
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: De groene 924

    -


  2. #42
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: De groene 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Probeer Martin eens, btw mss siliconen slange boer dat die hem kan namaken voor je? Wel raar dat ie niet te leveren..Nr 3 (van het thermostaat huis naar de pomp) is wel nog leverbaar.
    die heb ik wel in mijn schuurtje liggen ( gebruikte natuurlijk ) M.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #43
    Ingeschreven
    04/06/2008
    Berichten
    49

    Re: De groene 924

    Dit schema heb ik van Alpo gekregen toen ik mijn bouwjaar op gaf. Heb trouwens ook zo´n cd-rom besteld waar alle schema´s van alle porsches op staan, hij had ze alleen niet meer op voorraad. Dus hopelijk komen ze nog binnen!

    M.B.H. in wat voor staat is jou nummer 1? Heb je een foto of zo?

    De slang met de ontluchtingsdop erop is nummer 31. Nummer 3 zijn de slangenklemmen.


  4. #44
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: De groene 924

    ja in wat voor staat zit nog op een blok en en heeft geen uitdroog scheurtjes
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  5. #45
    Ingeschreven
    04/06/2008
    Berichten
    49

    Re: De groene 924

    Beste MBH,

    Zou hem dan graag van je overnemen. Kan je misschien in een pm je prijs noemen? Alvast bedankt!


  6. #46
    Ingeschreven
    04/06/2008
    Berichten
    49

    Re: De groene 924

    De laatste tijd mijn porsche weer een beetje opgeknapt.

    1. Heb me bestuurdersstoel en bijrijders stoel laten maken. Dus nu zitten er geen scheuren meer in. Ziet er wel stukken netter uit!
    2. Heb een nieuwe dynamo en hoofdremcylinder besteld. De remcylinder lekt namelijk steeds en de dynamo's spanningsregelaar is stuk. Dus soms rij ik met hele felle lichten en dan weer niet. Is op zich niet zo erg, maar dat de v-snaar (wordt trouwens dan meteen vervangen) zo gaat gillen is zo waardeloos.

    ps Martin dit is mijn versnellingspook. Kreeg het niet voor elkaar om in pm te zetten.


  7. #47
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De groene 924

    Zo, die is wel aan een Martin-kuurtje toe...


  8. #48
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: De groene 924

    Waar heb je je stoelen laten maken?

    Ik ben destijds bij Tresseats in Haarlem geweest. Uiteindelijk zeer ontevreden over.
    Moeilijk/geen afspraken mee te maken en resultaat was kwalitatief uitermate teleurstellend.
    Toen mijn auto moest worden getaxeerd zei de taxateur dat ze mijn stoel goed verprutst hadden.
    De stoel leek aan het begin een beetje op 'ploffen' te staan.

    Anderen zijn weer wel tevreden over deze firma. Ik ga er nooit meer heen. Toen ik mijn auto op ging halen was er net ook een andere klant om zijn beklag te doen.

    Btw. Volgens mij heb ik je auto gezien toen ik bij mijn huisbaas de sleutels ging wegbrengen.
    Woon je vlak bij de Stuyvesantstraat? Ben nu weer inwoner van Delft.

    duncan


  9. #49
    Ingeschreven
    04/06/2008
    Berichten
    49

    Re: De groene 924

    Ik heb me stoelen bij van Beem beklederij laten doen op de kleverlaan.

    Op zich een goede vent. Hij doet het in z'n eentje. Ik had de stoelen eruit gehaald en precies gezegt wat ik wilde, hij dacht namelijk niet echt mee. Ik had het geluk dat eigenlijk alleen het leer aan de zijkanten van me zitting vervangen moest worden. Tevens was het middenstuk van mijn bestuurderszitting raar genaait. Dit heeft hij keurig op nieuw genaaid en de leren stukken vervangen. Heeft hij trouwens keurig gedaan! Was bij elkaar 170 euro kwijt. Dat vind ik persoonlijk erg netjes.

    Na niet om de hoek van de Stuyvesantstraat maar wel in de buurt.


  10. #50

    Re: De groene 924

    Ow, dus zo heeft mijn pook er ooit uitgezien :grin:
    Mijne heeft op de knop zelf zeg maar zelfs geen leer meer, lijkt wel rondom afgeknipt halverwege oll:
    Mooie auto trouwens Auke
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •