Pagina 3 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 59
  1. #21
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Nope, ik ben vrij vandaag, ik moet zaterdag werken :x
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  2. #22
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captainfrasca
    Nope, ik ben vrij vandaag, ik moet zaterdag werken :x
    ik ben aan het werk

    maar de foto's volgen hopelijk vanavond!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  3. #23
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Tja, ik denk zowiezo dat optie nummer 3 toch wel de beste papieren heeft, laat ik het zo zeggen, je krijgt meestal waar je voor betaald.

    De eerste 2 zal je waarschijnlijk de eerste jaren behoorlijk wat geld in gaan pompen. Persoonlijk zou ik dat niet zo''n probleem vinden, ik vond het nu eenmaal leuk om de auto's op te knappen. (als het budget het toe laat dan.)

    Aan de andere kant heeft optie 3 ook al de 20 jaar gepasseerd, en tja.... het blijven oude auto's waar weleens het een en ander aan stuk gaat.

    Een ding waar je zeker op moet letten is dat je je niet laat verblinden door uiterlijke schoonheid, maar wees altijd rationeel en bekijk er zoveel mogelijk.

    Maar ja, mijn auto was ook de eerste 924 waar ik naar gekeken heb.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  4. #24
    nah, ik ben gelukkig handig
    ik heb al het onderhoudt dat je kan verzinnen aan een ax iig al eens gedaan.. van het vervangen van een lampje tot een motorrevisie en het wisselen van motorblokken/achterassen/veren/remmerij enz..
    heb 2 auto's vanaf de grond af opgebouwd

    dus bang voor klein sleutelwerk ben ik niet
    anders nam ik wel ene lease C1 oid..

    ik ben idd erg gecharmeerd van auto nummer 3!
    ik wacht nog steeds op de foto's, maar in de mail ook.. heel veel details dus het is wel iemand die weet wat hijv erkoopt..
    blindstaren op uiterlijk is zoiezo niet echt mijn ding gelukkig.. alhoewel ik ongetwijfeld zo opslag verliefd raak op elke willekeurige 924 dat ik m toch wel wil, al rijdtie op zn velgen en 3 cilinders oll: ops:
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  5. #25
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Kijk goed naar passingsproblemen van de panelen en ongelijke plaatnaden. Er zijn weinig 924s die nooit schade hebben gehad, maar als het slecht is hersteld krijg je algauw problemen met bijvoorbeeld de klapkoplampen.


  6. #26
    Ingeschreven
    13/06/2007
    Berichten
    162
    Kijk wel uit dat je niet te veel op die witte 924 af gaat. Blijf rondkijken of er andere auto's worden aangeboden!!
    924, 1984


  7. #27
    nah, in 1 week tijd 2x achter dezelfde 924 gevist! oll:

    er stond een paarsbruine 924 te koop in heeze, opnieuw gespoten en technisch heel veel aan gedaan (bonnen ter inzage).. dus ik had bod gedaan, was opzich het hoogste bod maar hij had al een proefrijder die dag waar hij eigenlijk al aan verkocht had.. dus nahja pech..

    mailtie de volgende dag dat die 'koper' niet is op komen dagen dus dat ik alsnog voor een proefrit mag komen! helaas was ik dit weekend niet thuis, dus heeft iemand anders m gister gehaald..

    maar goed! we blijven zoeken
    mocht er nog iemand een projectje hebben staan in een schuurtje..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  8. #28
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Ik heb even op speurders zitten kijken, er staat weer genoeg moois... en zelfs leuke auto's voor niet veel geld.


  9. #29
    dr zijn weer wat dingen de deur uit (qua mail)

    morgen gaat mn huidige autoke voor 4 nieuwe bandjes+uitlijnen, dus dat nekt het budget met +-400,- oll:

    kheb nu gereageerd op;
    http://auto.marktplaats.nl/porsche/1256 ... e-924.html?
    leuk kleurtje (toch barbara?) en staat lekker dichtbij om es te gaan kijken
    en
    http://auto.marktplaats.nl/porsche/1289 ... coupe.html?

    die laatste heeft dus volgens de advertentie een kapotte vsnaar..d an is het natuurlijk de vraag wat er nog meer is (dus dat hebben we maar gevraagt..)
    is die vsnaar bij een 924 een beetje eenvoudig te vervangen? kosten van een snaartje zijn natuurlijk nix.. maar is dit terplekke te doen?
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  10. #30
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Allebei mooie auto's zo te zien, die blauwe is wel een andere kleur dan die van Barbara (die is meer groen). Gave kleur blauw, en nog een originele Nederlander ook. Ik weet het, maakt niet uit maar ik vind het gewoon leuk bij zo'n klassieker.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •