Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17
  1. #11
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Nieuwe de Meern meeting?

    Ik ken die omgeving als mijn broekzak, woon er al 35 jaar. Er zijn wat mooiere routes te verzinnen dan die op het kaartje, min of meer wat ik al vermeldde.

    In vrijwel elke plaats kun je stoppen voor mooie foto's, we kunnen afspreken dat we ter afsluiting ergens met zijn allen wat drinken en dan naar huis rijden of weer terugkomen in De Meern, dan maken we de rit wat langer... iets vroeger beginnen dan de gebruikelijke 13.00 lijkt me wel handig, wordt anders wat laat.

    En ik kan natuurlijk voorop rijden, hoef je ook niet ongewenst rondjes te rijden. :lol: Moet het alleen wel in de eerste week van juli, want ik wil nog een paar dagen naar de Ardennen in de tweede week.


  2. #12
    Ingeschreven
    06/05/2008
    Berichten
    124

    Re: Nieuwe de Meern meeting?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z
    Zullen we alvast maar weer een 'De Meern' meeting gaan inplannen?
    en dan wel in Juli, aangezien Juni al voorbij is en Augustus al wat geplanned staat..

    we kunnen ook wat anders proberen, toerritje, of andere locatie (liefst wel ergens centraal..) ?


    liefst wel ergens centraal... inderdaad centraal met een dikke streep eronder.

    ik zal de agenda een raadplegen


  3. #13
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Nieuwe de Meern meeting?

    even een poll met data als vorige keer beginnen een optie?


  4. #14

    Re: Nieuwe de Meern meeting?

    Mooi dat de rit dooraat :-D
    Hoeveel km zal hij gaan worden ongeveer?
    Als ik hoor dat het mischien handig is om eerder dan 13:00 uur te verzamelen dan wordt het wel een ERG lange rit niet?
    Te lang hoeft voor mij ook niet, ik moet namelijk ook nog wat poen overhouden voor de vakantie ops:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  5. #15
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: Nieuwe de Meern meeting?

    als we naar Auschwitz ga ik wel mee

    een ritje langs Maarssen, Loenen, Loosdrecht en terug via Oud Zuilen is veel mooier...


  6. #16
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Nieuwe de Meern meeting?

    Oud-Zuilen is sinds kort afgesloten voor auto's, alleen in- en uitrijden maar erdoorheen kan niet meer.
    Mee eens, wel een mooie rit maar niet zoveel stopplaatsen en een beetje kort.


  7. #17
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: Nieuwe de Meern meeting?

    dat is dan sinds heel recent... niet lang geleden hebben wij daar nog een paar keer een ritje gemaakt langs de Vecht... zowel met de P als met twee precies dezelfde 480's...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •