Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21
  1. #1

    motor enzo......

    eeey gasten jullie weten nog weleens wat he.... nou ik heb n vraagje ... hoe zit het met het overbouwen van een 2.5l 944 blok in een 924 is dat een beetje mogenlijk en zo ja hoe en wat zijn de eventulele aanpassingen die ik dara voor moet doen .. als jullie me kunnen helpen met n antwoord
    op die vraag zou ik dat zeer op prijs stellen,,,,, alvast thnx....tyler
    think less do more


  2. #2
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Ja dat past wel, maar waarom al die moeite en kosten als je voor waarschijnlijk hetzelfde geld een 924S of een 944 kan kopen....
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  3. #3
    nou..moeite is het niet echt als t in een x past allemaal....en de kosten van zon blok vallen ook wel mee....dus waarom zou ik mn mooi opbouwde auto daarvoor inruilen
    think less do more


  4. #4
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    of het allemaal in één keer past (je zal wel het één en andere moeten aanpassen) durf ik je niet te zeggen, je hebt zowiezo een andere versnellingsbak nodig, wellicht andere remmen...
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  5. #5
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999
    Ga kijken op 924board, daar staan meer tips. Je gaat in elk geval een probleem krijgen met het cross-member en motormounts. als ik het me goed kan herinneren.

    Als je zo'n swap zou doen, dan zou ik ook meteen gaan voor een >300pk 944 turbo motor, kan je nog wat mensen op het verkeerde been zetten.

    Anders heb je een suf in elkaar geknutseld mormel, dat ook nog eens door iedereen voorbij gereden wordt. Zoals mijn project.


  6. #6
    thnx.. ik zal het een checken..en als t wat word..laat ik het horen
    think less do more


  7. #7
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Wel eerst remmen en onderstel aanpassen, dan pas de motor... het idee van een 944 turbo met trommels achter lijkt me angstaanjagend.


  8. #8
    HUH??? :shock: Is dat mogelijk, een blok van een 944 in een 924 zetten??? Ik meende eens te hebben gelezen dat de auto dan bijna compleet oncontroleerbaar werd door de PK verhouding met het chasis wat er niet naar is gebouwd. Motor van een 924S was dan weer wél mogelijk......dan zit je kwa PK's nog aardig in de buurt van de 944.
    Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.. oll:
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  9. #9
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129
    Heeft totaal geen zin.

    -de electronica
    -uitlaat is tottaal anders
    -cardan as is 25 mm ipv 20 mm
    -idem dito voor de versnellingsbak

    Niet aanbeginnen..koop gewoon een 944 dan of een 24S.


  10. #10
    ow... ik zie al dat dat idd veel meer werk is dan dat ik leuk vind... jammer
    think less do more


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •