Sticker onder nummerplaat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ouke
    924 Wannabe
    • Jun 2008
    • 49

    Sticker onder nummerplaat

    Wat mij persoonlijk een beetje ergerd aan mijn porsche is dat er onder de nummerplaat streetfighter staat. Persoonlijk ben ik niet zo'n scheurder dus ik ben het liever kwijt dan rijk.

    Nu zat ik op het forum een beetje te bladeren en toen zag ik dat er stickers zijn van het forum. Nu leek het mij een leuk idee om misschien stickers te laten maken met de website van het forum. Op deze manier hoef ik niet op mijn lak te plakken en kan ik toch mijn steentje bij dragen aan het verspeiden van dit goede forum. Heel misschien kunnen we een echte houder er van maken? Alleen heb ik persoonlijk geen idee hoeveel dat kost.

    Vinden jullie dit ook een leuk idee? En is het misschien iets om gezamenlijk te bestellen?
  • q01z
    924 Freak
    • Jul 2007
    • 3217

    #2
    Re: Sticker onder nummerplaat

    van die nummerplaathouders gaan super snel stuk.. heb ik voor de axclub ook een keertje besteld, das geen succes..

    stickers draaien kan wel, maar das niet zo mooi oll:
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

    Comment

    • Tom
      924 Freak
      • May 2007
      • 5361

      #3
      Re: Sticker onder nummerplaat

      Ik vind het wel wat, gewoon witte of grijze tekst op een zwarte achtergrond. Ben ik ook eindelijk van de reclame voor die dubieuze garage af.
      924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

      Comment

      • Ouke
        924 Wannabe
        • Jun 2008
        • 49

        #4
        Re: Sticker onder nummerplaat

        [quote="q01z"]van die nummerplaathouders gaan super snel stuk.. heb ik voor de axclub ook een keertje besteld, das geen succes..

        Volgens mij ligt dat heel erg aan de kwaliteit die je besteld. Heb zo net even vluchtig het internet rond gezocht en voor ongeveer 90 cent heb je volgens mij een redelijke kwaliteit. Je moet er dan wel 100 afnemen. Dus als je ervan uitgaat dat iedereen die hem wilt voor en achter wilt hebben, zijn er 50 mensen nodig.

        Comment

        • Bcreative
          924 Gek
          • May 2008
          • 1232

          #5
          Re: Sticker onder nummerplaat

          Ouke,

          Lijkt mij leuk idee die kentekenplaathouders. Als 't gaat lukken wil ik wel 'n setje (nou nog 'n auto erbij :lol: ).
          Trouwens, zag ik jou toevallig afgelopen zaterdagmiddag op de Randweg in Haarlem rijden in zuidelijke richting? Ik zie bijna nooit 'n 924, dus je viel me meteen op. Heb jij een kenteken met GX erin?

          Comment

          • Ouke
            924 Wannabe
            • Jun 2008
            • 49

            #6
            Re: Sticker onder nummerplaat

            Dat zou best goed kunnen. Een vriend van mij had de Porsche nog niet gezien en wilde er natuurlijk graag een rondje in rijden. En aangezien mijn nummerbord 97-GX-XB, is de kans erg groot dat ik het was :grin:

            Comment

            • ShroudedVeil
              924 Addict
              • Aug 2008
              • 2365

              #7
              Re: Sticker onder nummerplaat

              Het lijkt mij trouwends ook een erg leuk idee

              dat heeft volgends mij de ford probe club ( waar mijn broer bij zit) ook en t ziet er aardig uit!
              When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

              Comment

              • jimfrey944
                Administrator
                • Jan 2008
                • 4533

                #8
                Re: Sticker onder nummerplaat

                kenteken plaat houders vind ik een goed idee
                maar dan wel van die waar je je plaat in moet klemmen gaatjes heb ik een hekel aan
                ten zij je een mercedes heb dan moeten er juist 4 gaatjes in zitten :lol:
                sigpic

                porsche 924 martini 1977
                porsche 924 50 Jahre edition 1982
                BMW X3 3.0 high exclusieve

                Comment

                • Ouke
                  924 Wannabe
                  • Jun 2008
                  • 49

                  #9
                  Re: Sticker onder nummerplaat

                  Ik zal eens kijken waar ik er niet meteen 100 hoef te bestellen en hoeveel ze dan kosten.

                  Hou jullie op de hoogte!

                  @ ShroudedVeil, Bij welk bedrijf heeft je broer het besteld of de club van je broer?

                  Comment

                  • ShroudedVeil
                    924 Addict
                    • Aug 2008
                    • 2365

                    #10
                    Re: Sticker onder nummerplaat

                    Originally posted by Ouke
                    Ik zal eens kijken waar ik er niet meteen 100 hoef te bestellen en hoeveel ze dan kosten.

                    Hou jullie op de hoogte!

                    @ ShroudedVeil, Bij welk bedrijf heeft je broer het besteld of de club van je broer?

                    Ik zal het even navragen maar volgends mij hadden hun der zo'n 200 ofzow besteld
                    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

                    Comment

                    • ShroudedVeil
                      924 Addict
                      • Aug 2008
                      • 2365

                      #11
                      Re: Sticker onder nummerplaat

                      Heey

                      Ik heb nog ff nagevraagd en ze hebben alleen stickers van de probeclub en complete kenteken platen voor de club
                      die overgends ook best mooi zijn

                      Ik kan wel ff vragen hoe ze daar aan zijn gekomen , het zijn witte platen met mooie zwarte letters

                      Grtz Frank
                      When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

                      Comment

                      • Ouke
                        924 Wannabe
                        • Jun 2008
                        • 49

                        #12
                        Re: Sticker onder nummerplaat

                        Ik ben erg benieuwd, dus als je het wil vragen graag.

                        Ik weet alleen niet of een witte plaat met zwarte letters zo mooi is? Zou je er misschien een foto van kunnen posten.

                        Als we er min. 200 moeten bestellen dan weet ik ook niet of het handig is. Aangezien niet iedereen op het forum denk ik zo'n plaat wil. Dan moet er dus naar iets anders gezocht worden.

                        Comment

                        • ShroudedVeil
                          924 Addict
                          • Aug 2008
                          • 2365

                          #13
                          Re: Sticker onder nummerplaat

                          200 is zoiezo een beetje veel voor deze site

                          Ik ga ff vragen hoe ze eraan zijn gekomen en vanaf welk aantal ze te bestellen zijn
                          When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

                          Comment

                          • Coen
                            924 Fan
                            • Apr 2008
                            • 149

                            #14
                            Re: Sticker onder nummerplaat

                            Als je zwart met witte letters kan krijgen dan neem ik er ook wel 2 af :wink:

                            Comment

                            • Sjaak
                              924 Fan
                              • Apr 2008
                              • 398

                              #15
                              Re: Sticker onder nummerplaat

                              me too

                              Comment

                              Working...
                              X