Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29
  1. #11
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Sticker onder nummerplaat

    Heey

    Ik heb nog ff nagevraagd en ze hebben alleen stickers van de probeclub en complete kenteken platen voor de club
    die overgends ook best mooi zijn

    Ik kan wel ff vragen hoe ze daar aan zijn gekomen , het zijn witte platen met mooie zwarte letters

    Grtz Frank
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  2. #12
    Ingeschreven
    04/06/2008
    Berichten
    49

    Re: Sticker onder nummerplaat

    Ik ben erg benieuwd, dus als je het wil vragen graag.

    Ik weet alleen niet of een witte plaat met zwarte letters zo mooi is? Zou je er misschien een foto van kunnen posten.

    Als we er min. 200 moeten bestellen dan weet ik ook niet of het handig is. Aangezien niet iedereen op het forum denk ik zo'n plaat wil. Dan moet er dus naar iets anders gezocht worden.


  3. #13
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Sticker onder nummerplaat

    200 is zoiezo een beetje veel voor deze site

    Ik ga ff vragen hoe ze eraan zijn gekomen en vanaf welk aantal ze te bestellen zijn
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  4. #14
    Ingeschreven
    16/04/2008
    Berichten
    149

    Re: Sticker onder nummerplaat

    Als je zwart met witte letters kan krijgen dan neem ik er ook wel 2 af :wink:


  5. #15
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: Sticker onder nummerplaat

    me too


  6. #16
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Sticker onder nummerplaat

    of in oldtimer kleuren is ook wel gaaf lijkt me maar eerst maar ff kijken hoe we dat voor elkaar kunnen krijgen
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  7. #17

    Re: Sticker onder nummerplaat

    meestal gaan die dingen wel per 200..

    dat heeft met de druktechniek te maken, met zeefdrukken maakt het bijna niet uit of je er 1000 of 2000 doet, maar 200 maakt in prijs ook bijna niets uit.. omdat de kosten zitten in het opstarten van het proces en het maken vd mal.
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  8. #18
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Sticker onder nummerplaat

    ik heb de informatie

    We moeten gewoon opgeven wat we erop willen , het mooiste is tog een witte plaat met zwarte letters zij hij zelf ook

    We kunnen gewoon opgeven hoeveel wij er willen en dan komt er een prijs

    Wat voor tekst moet er op komen?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  9. #19
    Ingeschreven
    04/06/2008
    Berichten
    49

    Re: Sticker onder nummerplaat

    Ik ben nog niet overtuigd van de witte plaat met zwarte letters. Kan je er nog een voorbeeld van posten? Of misschien een website waar ik kan kijken.

    Wat betreft de tekst stel ik het volgende voor: Porsche-924.nl/Forum

    Misschien is het ook mogelijk om daar voor nog het logo van het forum te zetten. Dus die 924 neus met 924 forum. na kijk maar aan de bovenkant van deze site.


  10. #20
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Sticker onder nummerplaat

    het zijn gewoon letters he geen tekingen zoals op die american cars
    maare zal me broer vragen een foto dervan te maken
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •