Resultaten 1 tot 7 van de 7
  1. #1
    Ingeschreven
    27/02/2011
    Berichten
    2

    Porsche Lentemeeting 10 april 2010

    Geachte Porsche 924 forummers...

    Noem dit een hit-and-run actie. Dat is het eigenlijk ook wel... Maar wel met goede bedoelingen. Want als medeorganisator van de Porsche Lentemeeting vind ik dat bij de huidige 75 inschrijvers tot nu toe (and still counting) maar erg weinig Porsche 924 zijn vertegenwoordigd!

    Vandaar deze oproep op een forum waar ik de meeste 924 rijders zal treffen:

    Afgelopen jaar hebben we onder de naam 'Porsche Lentemeeting' een succesvol Porsche evenement in Oosterhout georganiseerd. Dit was een uitermate geslaagde dag, iets dat bleek uit de aanwezigheid van 70 Porsches.

    Vandaar dat we dit jaar opnieuw een Lentemeeting organiseren. Op 10 april 2011 zijn we net als vorig jaar te gast bij Gasterij De Seterse Hoeve in Oosterhout.
    We krijgen hier de beschikking over een eigen ruimte, waarbij de oversteek naar een speciale Porsche parking direct kan worden gemaakt. Daarnaast zal het de deelnemers en overige bezoekers aan niets ontbreken aangezien De Seterse Hoeve op alles voorbereid is.
    Zo kan men lunchen, borrelen en is er de mogelijkheid om aan het einde van de dag samen voor een diner aan te schuiven.

    Op het terrein zullen gedurende de dag verschillende stands worden opgebouwd om enthousiaste auto liefhebbers te vermaken. We richten ons namelijk niet alleen op Porsche rijders maar ook op auto enthousiastelingen uit de omgeving. Inmiddels hebben we al verschillende bedrijven bereid gevonden om de stands aan te kleden.

    Naast de opzet op locatie van de dag hebben we ook dit jaar weer een toer/puzzeltocht uitgezet. Ruim 80 kilometer door het Brabantse land op een geheel eigentijdse wijze. Dit wordt echt een nieuwe manier van toertocht rijden, iets dat in onze ogen nog nooit eerder is gedaan.

    Verder blijft het karakter van de dag lekker vrij. Niets moet en alles mag!

    Meer informatie vindt je op http://www.porschemeeting.nl/

    Ik hoop jullie te zien op 10 april!

    Groeten, Marc


  2. #2
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Porsche Lentemeeting 10 april 2010

    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  3. #3
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Porsche Lentemeeting 10 april 2010

    Hey Laurens is het niet leuk om jouw auto daar op een stand te zetten? Kun je iedereen laten zien hoe een nieuwe 924 eruit hoort te zien! :pop2:
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  4. #4
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Porsche Lentemeeting 10 april 2010

    wordt vreemd gevonden dat er zo weinig 924 bezitters zich hebben aangemeld? Als ik de heersende gedachte van andere, niet 924 bezittende, porschefans zo zie en lees, tja dan weet ik genoeg.

    laatst nog een staaltje gelezen op een ander forum, de 924 eigenaar moest zijn onzin maar hier ventileren en hun met rust laten........
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  5. #5
    Ingeschreven
    27/12/2010
    Berichten
    65

    Re: Porsche Lentemeeting 10 april 2010

    Ja, jammer dat door vele andere p eigenaren de 924 niet als porsche wordt gezien. Maar dat kan mij er natuurlijk niet van weerhouden toch even een kijkje te gaan nemen, ik woon namelijk in Oosterhout

    En ik zal er nog opvallen ook, want hoeveel porsches zijn er nou geel...


  6. #6
    Ingeschreven
    27/02/2011
    Berichten
    2

    Re: Porsche Lentemeeting 10 april 2010

    Met name onder enkele 911 eigenaren heerst vaak het beeld dat de 914, 924, 944, 928 en 968 geen echte Porsches zijn... Maar de personen die dat vinden zien ook de Boxster als kappersauto....

    Gelukkig zijn er ook liefhebbers die andere types juist wel kunnen waarderen... Een 924 vormt i.m.o. juist een relevant onderdeel van de Porsche geschiedenis. Vandaar dat ik graag zie dat er meer dan twee 924's (de inschrijvingen op dit moment) bij zijn.
    Daarbij is de 924 op dit moment exclusiever dan de 911 !

    p.s. Het enige nadeel is dat kinderen nog wel eens tegen een 924 zeggen: "Kijk, een Ferrari!" edface:


  7. #7
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Porsche Lentemeeting 10 april 2010

    nou dan, als ik hem tijdig klaar heb zal ik er zijn. ligt volledig aan het weer en daarna aan RDW .....

    (bij de weg, een BMW Z3, Z4 noemen ze ook een kappersauto, net als de Audi TT, welke ik beide prachtige automobielen vindt!)
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •