Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14
  1. #11

    Re: Negatieve reacties op het forum

    en het voordeel van een gesloten topic is,

    dat diegene die de moeite nemen om een pb te sturen,
    vaak wel interresse hebben .

    en als een topic open is,dan gaat iedereen weer wat schrijven,terwijl ze helemaal geen interresse hebben.


  2. #12
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Negatieve reacties op het forum

    hmm, als je advertentie (want dat is het eigenlijk) duidelijk is blijven er weinig vragen over. Het genoemde van Joost, met alle respect, liet veel te vragen over. Dan krijg je die dingen..... En vragen staat vrij.
    Daar blijft toch nog boven staan dat eenieder in zijn waarde gelaten dient te worden.
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #13
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: Negatieve reacties op het forum

    Ja, gesloten zullen ze niet worden.
    Het heet dan wel marktplaats maar dan nog moet het niet echt een marktplaats worden.
    Nu komt er nog af en toe een berichtje dat het topic gesloten kan worden omdat het is verkocht al dan niet door de topic starter zelf of door de koper.

    De Plugin waar ik over sprak heeft -zo als ik lees- de mogelijkheid om personen die negatief staan niet meer te laten posten in heel de MP forums.

    Andere manier zou zijn dat wanneer je een post maakt die meteen reporten met de vraag of hij gesloten kan worden.


  4. #14
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Negatieve reacties op het forum

    Negatief beoordelen van leden zie ik niet zo zitten. Ik denk dat we het zo maar moeten laten.

    Ik heb mijn punt gemaakt en daar ging het voornamelijk om.
    937 racer


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •