Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14
  1. #1
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Negatieve reacties op het forum

    Ik verbaas me af en toe over de negatieve reacties op dit forum, dit is vooral storend op topics waar forumleden onderdelen of hun 924 proberen te verkopen.

    Bovendien heeft het totaal geen toegevoegde waarde. Het komt er dus op neer dat het een vorm van zieken is, erg kinderachtig !

    Dit is ook de reden dan ik mijn te koop aangeboden auto van het forum heb gehaald.

    Uiteraard is een forum bedoelt om discussie te voeren maar laten we het een positieve draai geven!

    Overigens is het bij andere forums vaak zo dat je geen reacties kan plaatsen op te koop aangeboden auto's/ onderdelen. Bij interesse wordt er dan gewoon een pb gestuurd.
    937 racer


  2. #2
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533
    Als dit over die zwarte sloper gaat !!!
    Ik ben daar geweest en heb mijn ervaring gedeeld.
    Deze was in dit geval negatief
    Zo bespaar je iemand anders een ritje
    was mijn ervaring positief was mijn reactie positief geweest
    Ook het geval met die versnellingsbak heb ik mijn mond niet gehouden omdat iemand dan zo een bak had kunnen kopen waar hij niets aan had
    Zo als je zelf aangeeft Daar is het forum voor
    En zeker als iemand hier allen komt om zijn waar te verkopen heb ik zeker geen blad voor mijn mond het is hier geen marktplaats

    Blijft dus: als je post krijg je reactie of je het er mee eens bent of niet
    Jim


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  3. #3
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Negatieve reacties op het forum

    Jim, ik doelde zeker niet op jouw reacties, dus voel je niet aangesproken.

    het ging o.a. om de reactie op mijn turbo.

    Waar het mij in het algemeen om gaat:

    Wat voor de één totaal geen waarde heeft kan precies zijn wat een ander zoekt. Wat de één mooi vindt, vindt een ander lelijk, etc.

    Stel iemand biedt een oranje 924 te koop aan, en er komen alleen maar reacties 'ziet er niet uit', 'zonde van de kleur', etc.

    Wat schieten we daar dan met z'n allen mee op ?

    Kortom als iemand iets probeert te verkopen bespaar dan de negatieve reacties, scheelt ook weer type werk :wink:
    937 racer


  4. #4

    Re: Negatieve reacties op het forum

    komt me bekend voor, al die reakties in te koop en gevraagd topics.

    daarom heb ik het ook aangepast op het 944 forum.
    iemand die geinterreseerd is in een advertentie , kan dan gewoon via pb reageren.
    veel direkter en meer prive.
    krijg je ook niet,dat het 20 reakties verder,niet meer over het onderwerp gaat.
    want iedereen heeft weer een andere mening, t.a.v. het gevraagde of aanbod.

    my 2 cents.


  5. #5

    Re: Negatieve reacties op het forum

    Het is wel zo dat mensen die alleen komen om iets te verkopen soms "de waar mooier voordoen "als het in werkelijkheid is als er dan iemand gaat kijken en precies zegt hoe de waar er bij staat kan dat een lange rit die dan voor niets is schelen dus dat is wel positief.
    Ik ga er wel van uit dat iemand die al langer op ons forum actief is niet probeert om de boel te bedonderen ,en discussies ? ja daar is een forum voor.
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  6. #6
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Negatieve reacties op het forum

    sjones,

    Wat jij nu doet met dit topic:

    http://community.924forum.nl/threads...euro-1976-rood.

    Is natuurlijk super voor de andere forum leden ! Je geeft zelf ook aan 'oordeel zelf'. En dat is precies waar het om gaat.

    En leden die zich alleen aanmelden om een auto te verkopen is natuurlijk jammer, aan de andere kant als het voor ons interessant is waarom dan ook niet.
    937 racer


  7. #7
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Negatieve reacties op het forum

    Joost,

    ben je nu niet wat roomser dan de paus? Je maakt zelf ook best wel vaak snedige opmerkingen, dus vanwaar deze frustraties?
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  8. #8
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Negatieve reacties op het forum

    Frans, je hebt gelijk ik zal zelf ook op letten wat ik intyp bij bepaalde discussies :biggrin:

    Maar het gaat me voornamelijk om de verkooptopics, je zal mij daar niks zien afbranden wat andere te koop hebben.
    937 racer


  9. #9
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: Negatieve reacties op het forum

    Het is jouw verkoop topic en als je vind dat er reacties niet op hun plaats zijn report die dan en ze worden bekeken zodra er een mod naar kijkt.

    Ik kan me voorstellen dat het prettiger is als een verkoop topic gewoon open is dan elke keer maar weer op een pb te moeten reageren waarin dezelfde vraag word gesteld.

    Zou er intresse zijn in een plugin die automatisch posts laat verbergen die een lage rating hebben?

    In het kort.

    er word 4 keer op duim omlaag geklikt en de post word verborgen voor het topic/


  10. #10
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Negatieve reacties op het forum

    Ik ben toch voorstander van gesloten verkooptopics zoals Cor ook aangeeft. Elke keer dezelfde vraag valt wel mee, zoveel reacties krijg je toch ook niet.
    937 racer


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •