Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1
    Ingeschreven
    13/11/2010
    Locatie
    Bozum Friesland
    Berichten
    32

    Buurten in Friesland

    Ik rij nou al een paar maandjes om hier in de buurt van Sneek en ben nog niet een collega 924 tegengekomen. Nou vraag ik me af of er hier ook mensen uit de buurt komen die het ook leuk vinden om een keer op een zaterdagmiddag ofzo eens een kop koffie of een heel klein biertje te doen en wat over de auto te zeuren....Mij lijkt het wel leuk in ieder geval en ieder die in de buurt van Sneek komt is dan ook van harte welkom!


  2. #2
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Buurten in Friesland

    Hoi,

    Ik wook in NO-Fryslân (Ternaard). Je mag altijd langskomen, binnenkort heb ik zelfs stoelen, tafel en koffiezetapparataar in mijn hok

    PB maar even voor meer info.

    Groetnis Gerben

    Daarnaast: de user Pluto woont ook in de buurt.
    En mijn auto heb ik gekocht in Easterein, dat ligt toch ook bij jou in de buurt?


  3. #3

    Re: Buurten in Friesland

    morgen zijn we met een 6 tal porsches in Bolsward te spotten.
    o.a. een paar 944'ers een 944S een S2 een 968.


  4. #4
    Ingeschreven
    07/11/2010
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    134

    Re: Buurten in Friesland

    Ha Gerben,
    Ik spiekte even op deze pagina en zag dat je uit Ternaard komt, ken je Goasse Venema toevallig?
    Doe hem dan de groeten van mij als je wil!
    Groetjes
    Nienke

    Keesieeee


  5. #5
    Ingeschreven
    13/11/2010
    Locatie
    Bozum Friesland
    Berichten
    32
    jammer genoeg vandaag geen tijd gehad om in Bolsward te kijken, vandaag de hele dag in Brantgum doorgebracht. Zo rijdend door het Friese landschap zat ik te denken dat het leuk zou zijn om een elfstedentocht te rijden met 924tjes. Zijn er meer mensen die dat leuk zouden vinden? Ik zou een route van ongeveer 200 kilometer kunnen uitzetten en eventueel zelfs een leuke medaille ter herinnering laten maken.


  6. #6
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Buurten in Friesland

    Brantgum?
    Dat ligt hier op de hoek, had even gebeld/gemaild/gepb't, hadden we welk even een bakje kunnen doen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door penninga Bekijk Berichten
    jammer genoeg vandaag geen tijd gehad om in Bolsward te kijken, vandaag de hele dag in Brantgum doorgebracht. Zo rijdend door het Friese landschap zat ik te denken dat het leuk zou zijn om een elfstedentocht te rijden met 924tjes. Zijn er meer mensen die dat leuk zouden vinden? Ik zou een route van ongeveer 200 kilometer kunnen uitzetten en eventueel zelfs een leuke medaille ter herinnering laten maken.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •